19 kwietnia 2017

Undertale: AU - BlightTale

Nazwa: BlightTale
Autor: sukunu


Charakterystyka AU
Za mundurem panny sznurem. Czego chcieć więcej niż ulubione postacie w dobrze skrojonym wojskowym wdzianku? Jest to AU pochodzące z Korei. I choć nie jest ono młode, bo jego ślady można znaleźć jeszcze w 2016 roku, tak nikt nie podjął się zrobienia angielskiej wersji, czy tez wyjaśnienia po angielsku o czym to AU jest. O ile o czymkolwiek. Bo z tego co wiedzę, nie ma żadnej konkretnej historii czającej się za postaciami z AU ubranymi w ładne mundury. Dotarłam tylko do informacji, gdzie nie jestem też pewna czy jest to kanon stworzony przez autorkę, czy po prostu interpretacja jednego z czytelników.
Mianowicie; Sans i Papyrus choć są braćmi reprezentują dwa wrogie stanowiska. Papyrusa popiera Undyne. Blight!Sans nie jest jednak postacią pozytywną. To zaborczy, okrutny, sadysta biorący co chce, kiedy chce i w jakiej ilości chce. Nie wiem jednak jaka jest rola Frisk tutaj. Mamy też Charę, występującą jako osobna osoba, no i kilka innych ludzi. Ah no i ludzkie wersje naszych szkieletów. Wydaje mi się, że to AU funkcjonuje głównie ze względu walorów estetycznych, lecz mogę się mylić... 
ALE! Obrazki genialne! Aż nie mogłam się zdecydować które wybrać :D











Share:

13 komentarzy:

  1. Omatkojakieteobrazkisązajebisteasanstowogólehkjbkbnvjsvjbkanvjkdbvkjbeabkv
    #takizachwytżeniemaczasunaspacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. I teraz zagadka dla wszystkich - dlaczego praktycznie w każdym AU podoba mi się szczególnie sans od innych postaci?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi, mam tak samo xD

      Usuń
    2. Ja wiem! Większość Autorów po prostu ma zajebisty pomysł na jego wygląd i charakter! xD

      Usuń
    3. *Ponieważ autorzy mają obsesje na punkcie sansa ponieważ według ich jest super jest najsilniejszy nawet bez żadnej duszy
      *Według mnie Sans to zły naukowiec o imieniu Dr Andonuts z gry Earthbound który ma złe plany

      Usuń
  3. Gut job my polisz und korean friend-
    Zajefajne AU XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie - obrazki zarąbiste. Czy mi się wydaje, czy Papy ma tu maskę taką jak Kaneki Ken z Tokyo Ghoul? Podoba mi się design tych postaci, są wprost cudne ^^ A tak w ogóle, od jakiegoś czasu prześladuje mnie pomysł na pewne Au, wczoraj sobie nawet coś z tego narysowałam XD Wymyśliłam nazwę "Glassy Memories". Ogólnie, mam zrobiony cały zarys tego Au i postaci XD Jeżeli ktoś jest ciekawy, tutaj ten rysunek, o którym mówiłam. I wiem, ten ludź taki mały XD

    http://pokazywarka.pl/lu9aw3/#zdjecie20512746

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, kaneki ^^
      I też kilka dni temu wpadł mi pomysł na au ale zbyt wiele jeszcze nie obmyśliłam. Próbuje właśnie powymyślać wygląd i historie postaci. Jak na razie Sans jest kompletny i wygląd Papsa i Undyne mam. Tylko jeszcze nie wymyśliłam do nich historii skąd i dla czego rak wyglądają ^^ Zarys fabuły mnuej więcej jest i tylko się zastanawiam jak ja puźniej to udostępnie bo pisać opowiadań za bardzo nie umiem a rysowanie komiksu troche trudne. Katorga dla mnie to dłonie ;_; Raz już kiedyś próbowałam narysować komiks (to było ze 3/4 lata temu) ale to był syf okropny.

      Usuń
  5. Masz racje, obrazki są genialne, szczególnie podoba mi się Chara.

    OdpowiedzUsuń
  6. OJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA...TE OBRAZKI!!!!!!! I TEN SANS.........AAAAAAAAAAAAAAAA! *fan girl mode ON*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ubolewam nad brakiem konkretnej fabuły, ale seksowne Chara i Frisk w mundurze mi to rekompensują XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten 5 obrazek od góry (lenny)

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE