19 kwietnia 2017

Undertale: AU - ButlerTale

Autor obrazka na miniaturce: yoko-no-dara
Nazwa: ButlerTale
Autor: ... ?? 


Charakterystyka AU
Te osoby jakie znają anime Kuroshitsuji będą wiedziały o co chodzi, a te które nie, niech słuchają. Frisk wciela się w rolę Ciela. Młodego hrabiego który zawiązał kontrakt z demonami (potworami) aby rozwiązać zagadkę zamordowania jego rodziców. No i tutaj zaczynają się schody. Problem w tym AU polega na tym, że jest wiele różnych odłamów. W sensie wiele różnych interpretacji. Dla przykładu.
W wersji od MusicLover Frisk jest jako Ciel, lecz zawiązuje kontrakt z demonicznym dzieckiem Charą, Toriel i Asgore to przedstawiciele szlachty. Dla Tori pracuje Sans, dla Asgore pracuje Papyrus i Undyne. Mettaton jest przywódcą Shinigami (bogów śmierci występujących w anime), służy mu Alphys i Napstablook. 
W wersji od Bacon Management Frisk ma kontrakt z Sansem i Papyrusem, Toriel jest pokojówką, Asgore ogrodnikiem, Undyne kucharzem, Temmie wciela się w rolę lokaja (Tanaki) i tak dalej.
Mamy też wersje gdzie to Papyrus jest lokajem, a Sans to Ciel. MTT zaś wciela się w rolę Grella - czyli homoseksualnego Shinigami który uwielbia zabijać i kocha się w ... Papyrusie. Tak więc mieszania się jest naprawdę wiele, a jako, że nie ma więc utartego kanonu to wszystko jest możliwe. Dlatego też trudno jest określić kto jest twórcą tego AU. Mam wrażenie, że podobna myśl mogła powstać niezależnie w umysłach wielu osób i trudno doszukiwać się osoby, która wpadła na ten pomysł jako pierwsza. 

Share:

22 komentarze:

  1. Oh, nie wierzę! Mettaton jako truskaweczka? XD O, ale charakterami się dobrali. Tylko Met chce sławy, a Grell Sebastiana XD

    OdpowiedzUsuń
  2. O boże, wyobraziłam sobie Toriel jak strzela sobie XD Czyli tutaj prawdopodobnie miałaby okulary? XD A tak w ogóle, czytałam ten komiks Sans x Papyrus. I regret nothing...

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak szczerze, nie wyposażam sobie sansa jako... ciela. Chyba, że byłby to sans z swapfella. Wtedy nawet by pasowało XD Tylko Papy bu wtedy nie pasował na sebcia...
    Masochistyczny Papy =\= kotolubny Seba... to może Papy z ...Kuźwa, nie mam pomysłu XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Wcześniej o tym AU nie słyszałam, chociaż lubię Kuroshitsuji.
    To połączenie jest fantastyczne.
    Mettaton jako Grell. Idealne dopasowanie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak, macie racje *udaje że wie o co chodzi*!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie oglądałam Kuroshitsuji ale się mniej więcej orientuje co i jak. I Metaton jako Grell to zajebioza xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Tylko słyszałam o tym anime (Sebcie znam ^.^) a Sans jako ciela mi nie pasuje x3

    OdpowiedzUsuń
  8. Moje ukubione anime i gra w jednym *∆*

    OdpowiedzUsuń
  9. Metaton idealnie pasuje do grella xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam pomysł na nowe AU. ANIMETALE! XDDDDDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już jest. O w sumie go nie opisałam. Trza dodac do listy xD

      Usuń
    2. Jest? Nosz... Ci ludzie żadnego pomysłu nie zostawią

      Usuń
    3. Animetale to zło o cyckowatych potworach...

      Usuń
  11. O mój Ra... I inni możliwi bogowie.... Serio Kuro?! To... Wow.... Co wy na MiraiNikkiTale? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak każdy z bohaterów ma pamiętnik i musi zabić frisk żeby uwolnić wszystkich XD

      Usuń
  12. Boże nie! aż murze zacytować Floweya z tego filmiku:https://www.youtube.com/watch?v=Od8jJn323Yk
    "Oh this might as well be happeing....this fandom gets dumber ever second"

    OdpowiedzUsuń
  13. Mettaton jako Grell. Czego ludzie nie wymyślą xD Czas na SNKtale xDD

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak jak w Ninjatale w jednym kanonie postacię wcielają się w ninja takich poprostu w drugim są zastąpione postaciami z Ninjago np Sans jest Jay'em a w treczim Sans jest z Lloydem z ninjago też jest tam pomieszane

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię Undertale
    Uwielbiam Kuroshitsuji
    Ale połączenie tego... NIE.
    To rak ;-;

    OdpowiedzUsuń
  16. Kocham to anime i kocham to au!♡♡♡♡♡♡

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam nowe ulubione AU, keffciam to, OMG:')

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE