21 kwietnia 2017

Undertale: AU - Chrismas Party

Nazwa: Chrismas Party
Autor: loverofpiggies


Charakterystyka AU
Co się stanie, kiedy Sans i Papyrus zaproszą na Boże Narodzenie swoje alternatywne wersje? Poza Gasterem na ich przyjęcie przybywa Naukowiec Sans, Geno, Blue, Honey, Red i Boss. Cała ta hałastra pod jednym dachem? To musi być ciekawe! A no i potem dołącza Reaper Sans, Error i Fresh. 
U nich na świętach Taco staje się śmiertelną bronią, je się tylko spaghetti, nosi obciachowe swetry (tylko Boss się wybił). Poziom dramatycznego, absurdalnego humoru jest tak wysoki, że nie ma co przekładać fabuły. Ten komiks po prostu trzeba samemu przeczytać. 




Share:

15 komentarzy:

  1. Uwielbiam ta serie zwlaszcza jak san naukowiec probuje pokonac jagodke xD

    Nikty nie fika do ptezydenta przyjazni. Albo jak ponury dogryza geno. To jest cudenko

    OdpowiedzUsuń
  2. Moment z Gasterem-shiperem który chcę mieć wnuki był piękny XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... Dad no! ...
      DAE YES (͡° ͜ʖ ͡°)

      Usuń
    2. OHHH YES!
      Heh wspomnienia Undertale, które nadal mam na kompie Xd

      Usuń
  3. Albo Jak Naukowiec wyjawia Sansowi o swoich uczuciach, a Sans mu zabiera drinka XD
    " Nie miałeś OCENIAĆ" BEZCENNE XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajną sceną było tez gdy Honey z politowaniem gapił się na Sans gdy ten gadał o naszym strasznym Jagódce XD

      Usuń
    2. Mnie zjebała scena kłótni Underfell Sansa z Underfell Papyrusem. Fell, jestem z Ciebie dumna.XDD

      Usuń
  4. Tutaj się dzieją dziwne rzeczy XD Normalnie jak Undertaleowe Trudne Sprawy. Kłótnia rodzinna, rozterki miłosne i władza nad światem.

    Ai Boss w pewnym momencie zakłada sweter.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziwne rzeczy? Moja droga, to są ŚWIĘTA, nic innego XD I jeszcze morderstwa, pamiętaj o zabójczym taco!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle razy padałam przy tym komiksie xD Po prostu go kocham x'DD Najbardziej mi się podobał zamach na jagódkę, i kiedy GenoSans się upił :3

    OdpowiedzUsuń
  7. To tak jak moje święta ��.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fresh i Error w jednym miejsu?
    To mam problrm, znaczy oni mają xD

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze oby doszedł cross horrortale i wiele innych sansów i CORE FRISK

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ja lubię czytać ten komiks, a w święta jest jeszcze fajniej.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ah ten komiks! Moim ulubionym momentem było jak reaper sans dotknął sansa żeby sprawdzić czy może tam zabijać dotykiem

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE