22 kwietnia 2017

Undertale: AU - Controllertale

Nazwa: Controllertale
Autorshin-holly 


Charakterystyka AU
Wszystko jest takie samo jak było z tą różnica, że potwory mają zamiast głów... telewizory. Które puszczają niezależnie od woli potwora um... kanał czy też program jaki um... będzie oddawał ich nastrój. Dla przykładu, Asgore będzie miał program ogrodniczy, Alphys anime, Sans program komediowy. 
Frisk jako jedyny ma możliwość zmiany kanałów ... bo jest człowiekiem, a tylko ludzie to potrafią... a co za tym idzie nastawienia i zachowania potworów. Um. Tak.




Share:

12 komentarzy:

  1. Sansy musi się szczerzyć nawet z telewizorem na łbie xD
    Za to go uwielbiam (nie tylko)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwsze skojarzenie? Vocaloid Echo XD

      Drugie skojarzenie? W podziemiu nie ma problemu ze zbędną zmiana kanału... Podlecisz do odpowiedniego potwora i masz co chcesz...

      A tylko na pilot działają czy na guziki też? XD

      Usuń
    2. Mi właśnie też się z tym skojarzyło... UNDYNE MA SHINGEKI NO KYOJIN! XD

      Usuń
    3. Sansy Też zauważyłam :3

      Usuń
    4. Violet mialam to samo XD

      Usuń
    5. Violet...
      Mi się od razu zaczęło to śpiewać xD

      Usuń
  2. Oficjalnie Undyne ulubiona w tym AU...
    BO NA JEJ TELEWIZORZE JEST ATTACK ON TITAN!!!!!!111!11

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Undyne ma tytanów to wiele o niej mówi XD... ja czasami nie mam sygnału na wsi jakim cudem oni to mają w podziemiu?!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten uczuć, gdy u Undyne leci SNK... A ja zaczęłam to niedawno oglądać... 2 sezon... Waaa...

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE