18 kwietnia 2017

Undertale: AU - A Dreemurr Reborn

Nazwa: A Dreemurr Reborn / A Dreamer Reborn
Autor: dreemurr-reborn


Charakterystyka AU
Jest to komiks, lecz nie tylko. Autor zrobił i filmiki i animacje jakie są częścią fabuły. A jaka ona jest? Oh. Głównym bohaterem jest Asriel. Po prawdziwym pacyfiście, Asriel budzi się na łożu z kwiatów. Dostrzega obok siebie ciało Frisk. Kiedy to się budzi, okazuje się, że panuje nad nim Chara. Po początkowej euforii Asriela okazuje się, że Chara chce go po prostu zabić. Wyjawia tez, że Frisk oddał swoją duszę, aby Asriel nie musiał stać się już nigdy Floweyem. Jednocześnie hm... można powiedzieć, że dziecko ofiarowało swoje życie Asrielowi. Po walce z Charą, i wygłoszeniu mowy nad jej grobem do Frisk, Asriel postanawia dołączyć do reszty potworów i rozpocząć nowe życie ze swoją rodziną. 
Wzruszająca i pełna zabawnych anegdot historia w której przechodzimy przez całe życie razem z Asrielem. Od momentu jego wskrzeszenia, aż po dorosłość. 





Share:

12 komentarzy:

  1. Och spodobało mi się to AU, *puszcza oczko do Yumi* chętnie zobaczyłbym ten komiks.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, wcale nic nie sugerujesz xD

      Usuń
    2. Ja? Niee ja nigdy bym nie popełnił takiej zbrodni!




      XD (ale serio bym to przeczytał)

      Usuń
  2. Uwielbiam to AU, z tego co pamiętam to odkryłam je jako jedno z pierwszych 😊

    (Zamiast wyspać się przed egzaminami, oglądam sobie horrory i siedzę na twoim blogu :') )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idź spać, wyśpij się i zjedz dobre śniadanie. To podstawa.

      Usuń
    2. Ech, chyba najwyższa pora, dobrze chociaż, że będę mogła sobie jutro dłużej pospać. Dobranoc 😊

      Usuń
  3. O YEA! Znam ten komiks ^.^ w szczególności ten, gdzie Asriel walczy z Sansem! ^.^ Zajebiste

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pssst, Chara Dreemurr (autorka Artisttale), możesz mi podać swojego e-maila? Bo chciałam ci coś wysłać ^.^

      Usuń
  4. Ten Asgore i ta koszulka "kiedy się zgubię,oddaj mnie toriel" :")

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam! Uwielbiam )! UWIELBIAM!!! I wcale mi płakałam na tej przemowie. Ani trochę. Nie-e... może tylko troszkę...

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE