16 kwietnia 2017

Undertale: AU - Possession

Nazwa: Possession / Possessed
Autor: ??


Charakterystyka AU
Trudno dokładnie zweryfikować kto jest autorem tego AU, wydaje się, że pomysł pojawił się albo w kilku miejscach jednocześnie, albo tak szybko się rozprzestrzenił, że trudno teraz trafić na oryginalnego pomysłodawcę. Przez co nie kreuje się żaden kanon historii, albo raczej, tych jest wiele. Zarówno komiksów jak i opowiadań.
Motywem przewodnim jest Flowey, który za pomocą swoich pnączy / łodyg / liści przejmuje kontrolę nad wybranym potworem, albo Friskiem. W sensie, nad ciałem oczywiście. I zmusza go do robienia różnych złych rzeczy - najczęściej do zabijania innych. Najpopularniejszym motywem z tego AU jest ten, gdzie Flowey przejmuje kontrolę nad ciałem Papyrusa i zmusza go do zabicia Sansa. Choć nikt z potworów nie uniknął przejęcia przez Floweya.


Share:

12 komentarzy:

  1. Jak ja lubię to AU =D *Sadyst Moda On*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dalej uwielbiam Flowey'ego xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Papy zabija sansa, a sans nie chce go skrzywdzić. Serduszko mi się łamie :c Aaaa no i kiedy sans podchidzi do Grillbiego wygląda ja pedofil z podwórka XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie w tym rysunku śmieszy ten flowey, co tak dziwnie jak na mój gust, wychodzi z sansowego oka

    OdpowiedzUsuń
  5. "żaden z potworów nie uniknął przejęcia przez Floweya"
    właściwie, zastanawiam się po co by mu było opanowywać taką Alphys, intelektu nie przejmuje, siła fizyczna raczej znikoma...

    OdpowiedzUsuń
  6. Flowey ty jebany sukin kwiacie !

    OdpowiedzUsuń
  7. Flowey ty jebany sukin kwiacie !

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie żeby coś ale już chyba wiem skąd ta grafika gdzie Flowey trzyma Undyne w nie komfortowej pozycji
    Zciąga jej majtki i chce wsadzić jej łodygę w miejsce gdzie wolę nie mówić
    A JA TAKĄ GRAFIKE ZNALAZŁEM WPISUJĄC UNDERTALE GRAFIKA WTF!?!?!

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE