6 maja 2017

Undertale: AU - Tatrytale

Nazwa: Tatrytale
Autor: ~S


Charakterystyka AU
Czym byłoby opisanie różnych AU nie wspominając o chyba najsławniejszym polskim? A więc tak, akcja ma miejsce w polskich Tatrach, mały góral wpada do dziury i .... spotyka Stokrotka Stokrotkę (dobrze odmieniłam?) Jego charakter jednak nie różni się niczym od Floweya. Zamiast Toriel mamy Tośkę, jest ona jednak z charakteru hm, mniej mamuśkowata? Albo raczej ... jest to nieco inny rodzaj mamuśki, ale bardzo zabawny. Zamiast manekina mamy marzannę, w Ruinach pełno graffiti. 
Muszę powiedzieć, że jestem bardzo wdzięczna autorowi za dziubdzianie się z tym wszystkim i genialne poczucie humoru z przeogromnym dystansem do siebie :D 
W razie czego pierwszy odcinek możecie zobaczyć tutaj, zaś drugi tutaj Trzymam kopytka za autora aby dalej tworzył to wspaniałe dzieło! A no i nie zapomnijmy też o ścieżce dźwiękowej, a konkretnie to póki co jednym utworze, jaki można odsłuchać tutaj: klik 






Share:

26 komentarzy:

  1. Haa, nie spodziewałam się, że opiszesz to AU! XDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Te przyciski u dołu przy walce rozjebały system xD
    CZEKOLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOODKI! (Na pewno autor tego nie ma w sobie coś z Chary? xD)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten przycisk :Jebnij XD
      I czy dobrze widzę, że Tośka "jebła" Stokrotka laćkiem? XD

      Usuń
  3. Nigdy nie słyszałam o tym AU ale przyznam że jest zajebiste XD
    W sumie miałam kiedyś w planie stworzyć podobne AU opierające się o demony słowiańskie, miałam nawet plan postaci ale ten... nie umiem ładnie rysować xd
    ~Shiro Inu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uhhh głupoty gadasz z tym rysowaniem, naprawdę >.> Ja też nie umiem, a nie przeszkadza to w niczym. Wiesz, że literami też możesz tworzyć kolorowe obrazy w głowach czytelników ;)

      Usuń
    2. Heh. W sumie to pisanie idzie mi dość nieźle.A co do rysowania to powinnam jednak ruszyć leniwe dupsko i chociaż spróbować,zamiast narzekać.Może faktycznie napiszę opowiadanie.Dzięki,Yumi ^^
      ~Shiro Inu

      Usuń
    3. O bosz...
      Ja KOCHAM mitologie słowiańską!
      (Oraz grecką, rzymską, nordycką i egipską)
      Jak coś już zrobisz to koniecznie o tym powiedz!

      Usuń
    4. Ja również! Np. Leszy.

      Usuń
    5. Pisałam kiedyś opowiadanie fantasy po angielsku właśnie o jakiejś postaci z mitologii słowiańskiej.

      Usuń
  4. CZEKOLADAAAAA!!!
    Chara znów prubuje mną zawładnąć...
    Te przyciski rozwalają xD

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Też bym chciała, ale niestety to nie gra, tylko w takiej formie autor prowadzi swój komiks, co wygląda zajebiście *-*

      Usuń
  6. Flowey mówiący Ginże chyba mnie najbardziej rozwalił 😂

    OdpowiedzUsuń
  7. O mój boże to teraz wiem co jest pod Giewontem XD Wszystko jasne dlaczego na krópówkach jest ta drogo itp. bo tam jest podziemie złe XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Arka Gdynia kurwa świnia

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne AU! Po Pyrkonie "Arka Gdynia - kurwa świnia" już mi się nie skojarzy inaczej... xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłaś na "Nocne Gadanie o Bułkach z Kasztanami"?! O-o

      Usuń
  10. A więc stąd to się wzięło XD "Arka Gdynia kurwa świnia" XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja poznałam to na Pyrkonie na prelekcji "Nocne gadanie o bułkach z kasztanami".

      Usuń
  11. Ej! Ale nie autorowi ale autorom, było ich sporo! A właściwie to sam pomysł był od dziewczyny więc bardziej już autorce

    OdpowiedzUsuń
  12. A wie ktoś kiedy będzie pełna wersja gry i na jakiej stronie będzie link do gry?

    OdpowiedzUsuń
  13. istnieje popularniejsze polskie au od tego nazywasię REFUSETale

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *drapie się po głowie* To jest twoje AU, dzieciaku. A to co mówisz to akurat kłamstwo. Ja wiem, że reklama jest kluczem do popularności, ale nie życzę sobie TAKIEGO zachowania tutaj. Jasne?

      Usuń
    2. Akurat REFUSETale to moje AU, cześć ;) nie ma żadnej reklamy

      Usuń

POPULARNE ILUZJE