30 października 2017

Gra: Anonimowy Wielbiciel - 02























Share:

11 komentarzy:

  1. Te komentarze napełniły mnie pozytywną energią!
    Oraz poprawiły humor po jedynce z angielskiego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to niezły przypadek że mnie też to napełniło optymizmem po jedynce z angielskiego XDD

      Usuń
    2. Widzę, że nie tylko ja dostałam 1 z anglika xD

      Usuń
    3. Widzę, że mnóstwo nas łączy XD

      Usuń
  2. Paps, wolę cię gdy jednak masz głowę na karku

    OdpowiedzUsuń
  3. Przetłumaczyłam to co powiedział gaster i tam jest chyba "Czekałem na ciebie masz ochotę na cynamonową herbatkę?

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartka od Sansa zrobiła mi dzień. XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ohh, to chyba najbardziej pocieszna gra, jaka kiedykolwiek powstała na Handlarzu <3 Dzień od razu lepszy :3

    OdpowiedzUsuń
  6. meeega poprawiło mi dzień :) ZWŁASZCZA SANS I GRA SŁOWNA PAPYRUSA XD

    OdpowiedzUsuń
  7. O ja ...wieżę bardziej niż w boga i może ołrarzyk postawię?

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE