21 lipca 2018

Handlarze Iluzji!

Wczoraj (czy dzisiaj jeszcze?) zostałam zaskoczona wspaniałym obrazkiem Martwej. 
Po prostu sprawił, że moje kokoro zrobiło doki doki, a w oczach pojawiły się serduszka. Nie zapominając o sparklującym tle w różowe gwiazdki. 
Lecz po co to piszę? Martwa zgodziła się, aby na swoim wspaniałym dziele umieścić jeszcze kilka osób - bo jak sama mówi, nie jest obrazek jeszcze skończony.
Jak się znaleźć na nim? Trzeba spełnić dwa warianty.
1. Być czytelnikiem Handlarza
2. Mieć Discorda. 

A więc tak, kontaktujecie się z autorką obrazka Martwą (#7858) i dogadujecie się z nią co i jak. Jeszcze lepiej, jakbyście byli członami Discordowego HI, aaaah, wtedy to byłoby już full wypas. 

W każdym razie, patrzcie i podziwiajcie, bo jest co!


Share:

23 komentarze:

  1. ... To kto chce zapisać\zarysować na karcie Handlarza Iluzji?
    Ps. Piękna Praca! Gratulacje Martwa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Praca cuudo podziwiam bardzo❤ szkoda że nia mam Discorda i kompletnie nie wiem jak go ogarnąć ╥﹏╥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. awww dziękuję kochana ♥ discord naprawdę na początku może wydawać się straszny i taki wooow ale w tydzień, albo krócej go ogarniesz więc zapraszam :3

      Usuń
  3. Oł ;^; gdybym miała Discorda..
    No cóż!
    Super praca! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Założenie konta na dc to jest tak naprawdę chwila xD a serwer hi po to jest by czytelnicy tego bloga mogli tam razem rozmawiać ^^

      Usuń
    2. Próbowałam założyć DC ale coś mi nie działa :^

      Usuń
  4. <3 dziękuję (jak ja się zdziwiłam, że ktoś zna moje imię, a potem ogarnęłam, że to ty Lenda xDD)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niestety nie mam discorda i również nie wiem jak go ogarnąć TvT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to taki skype tylko wersja troszeczkę inna xD z czasem na pewno ci się uda go ogarnąć, a na discordzie chętnie są widziane nowe mordki :3

      Usuń
  6. Jak ci tu pięknie wyszło!*-* Kawał dobrej roboty, oby tak dalej! ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Awww, za każdym razem gdy to widzę dostaje cukrzycy. Jeszcze raz więc napiszę, wspaniała robota <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, piękne *-* Można linka do discorda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to do moderatorów/adminów discorda w sumie trza napisać xDD ale wystarczy, że do mnie na dc napiszesz to ci linka załatwię :3

      Usuń
    2. Jak Martwa pisała. Najwyżej jej linka podam (bo na tę chwilę nie pamiętam swojego numeru od dc i nie mam zbytnio możliwości sprawdzić xD)

      Usuń
    3. Ale ja chcę linka do discorda handlarza ;_;

      Usuń
    4. No to chodziło mi że skontaktuj się z nią, a ona ci go poda x"DD
      Zawsze mozesz napisać do mnie Oczytana #9783 to dam ci linka bez pośredników.

      Usuń
  9. Moją opinię znasz, ale i tak powtórzę: cudny styl, genialny pomysł, a efekt jeszcze lepszy. Już teraz wygląda to niesamowicie, a co dopiero jak wszystkie miejsca się zapełnią. ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie mogę coś dodać Cię do znajomych na discordzie ;-;

    OdpowiedzUsuń
  11. To jest bardzo mega piekne a do tego sobie to zapisze na telefon żebym miala

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczna praca ,pewnie dużo czasu zajeła :3,szkoda że moje umiejętności korzystania z discorda są nikłe T^T

    OdpowiedzUsuń
  13. Echh. . . do wszystkich co piszą że ,,discord trudne" itp. Chciałbym wam oznajmić że zakładanie tam konta nie wymaga żadnych umiejętności, a to że płaczecie w komentarzach jest. . . ughh. . . nawet nie wiem jak wyrazić to co czuje wobec takich ludzi (a uczucia te nie są pozytywne). Wymagany email, nazwa i hasło. Co w tym trudnego waszym zdaniem ?!

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE