11 lipca 2018

Gra: Poznaj(my) się - Taki Jeden 3


61 Dlaczego alkoholik pije?
61. "- Dlaczego Pan pije?
- Żeby zapomnieć.
- Czego Pan chce zapomnieć?
- Że piję..."

62 Dylemat moralny: W przypadku zagrożenia ciąży i ryzyka śmierci matki i/lub dziecka lekarz pierwszorzędnie powinien ratować życie matki, czy nienarodzonego jeszcze człowieka?
62. Życie matki... Tak mi się przynajmniej wydaje. Kobieta ma większe szanse na to że z tej sytuacji wyjdzie i będzie w stanie przedłużyć gatunek. Wiem, to brzmi brutalnie, ale tak naprawdę taki jest główny cel każdej istoty żywej.

63 Świętujesz Wielkanoc? Jeśli tak to robisz to dla siebie, czy tylko ze względu na rodzinę?
63. Tak, świętuję Wielkanoc, ale bynajmniej jako święto religijne, to jest u mnie bardziej okazja do poprawienia relacji rodzinnych... i może też trochę na "spróbowaniu" nalewek dziadka.

64 Kiedy jest dobry czas, żeby "pójść na swoje"?
64. Zależy od człowieka. Mój ojciec (wtedy miał lat 15), wraz ze swoim bratem (tym z policji, wtedy 18/19 lat) już byli "na swoim" czynsz za mieszkanie płacili ich rodzice, ale oni już pracowali.

65 Czy jest jakaś cecha oczu, którą uważasz za niezwykle fascynującą? (np. kolor tęczówki, kształt, heterochronia)
65. *robi mu się mokro* Jeżeli jest coś co potrafi rozbudzić kościeja w majtkach bardziej niż pocałunek to chyba są to oczy, wzrok pełen miłości MMM! Na samą myśl stawiam namiot! Głównie dlatego tak bardzo na początku mojej przygody z rysowaniem zaczynałem od oczu... Kocham oczy, w całości i z osobna.

66 Opowiedz jakąś zabawną historię z czasów twego dzieciństwa.
66. Zacznijmy od tego że jestem fanatykiem Disneya. Jako małe dziecko mogłem pół dnia oglądać film "Król Lew". jedną ze scen, która najbardziej wryła mi się w pamięć był moment kiedy Rafiki (ta małpa) maluje Simbie na pyszczku tą kreskę. Tu na chwilę się zatrzymajmy, bo muszę wam coś wytłumaczyć. Jako mały chłopiec bardzo często miałem zatwardzenia i zawsze waliłem kloca w wannie, wiadomo ciepła woda, zwieracze się rozluźniły i jakoś leciało. Dobra wracamy. Zawsze kiedy mnie mama wsadzała do kąpieli to mnie zostawiała w wodzie i szła do mojego pokoju po  piżamki (tak pizamki liczba mnoga jest tu poprawna, zawsze sam wybierałem jaką mam mieć piżamkę, bo inaczej miotałem się tak jakby mi szatan w dupie siedział) i wracała żeby oczyścić wodę z "brudnej roboty" jaką w tym czasie odwalałem. No, ale przyszedł raz taki dzień że jakoś tak nie mogła moja mama żadnej piżamki nie mogła znaleźć, a ja zacząłem się nudzić więc wziąłem swoją broń biologiczną i zacząłem mazać nią po ścianach... aż przypomniała mi się ta scena z Króla Lwa... Wyobraźcie sobie jaka była mina mojej mamy kiedy zobaczyła swojego synka ubabranego stolcem
- Taki Jeden co ty robisz?- spojrzałem na nią z uśmiechem
- Śimbaa

67 Przypomnij sobie sytuację (bądź sytuacje) kiedy najbardziej się bałeś/aś. Czym było to spowodowane?
67. Welp... kiedy moi rodzice się "kłócili"... Teraz są 8 lat po rozwodzie...

68 Czego NIE zabrałbyś/zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę?
68. Rozważam dildo wzorowane na penisie konia (#seksypodopiecznychwstajni) i książki antyszczepionkowca, który jest na dodatek płaskoziemiowcem

69 Wierzysz w karmę?
69.  ( ͡° ͜ʖ ͡°) Nie

70 Jaki wynalazek XXI wieku (podkreślam XXI wieku) jest dla Ciebie znaczący i budzi Twój podziw?
70. Waham się pomiędzy samochodami hybrydowymi, Oculus Rift

71 Stwórz własną listę cudów świata.Co na niej się znajdzie?
71. Nauka, Cud narodzin, Muzyka, My

72 Twoim zdaniem, dlaczego młodzież podchodzi lekceważąco do lekcji religii oraz do nauczycieli religii? Gdzie leży błąd wychowawczy - w środowisku uczniów, czy ze strony nauczycieli?
72. Jestem sceptykiem, moim zdaniem to jest tak, że młodzież (w tym ja) wiele luk w rozumowaniu religii, nie tylko katolickiej. W moim przypadku powiedziałbym, że nie przedstawiono mi dobrych powodów na to żebym uwierzył. A co do szacunku dla nauczycieli to jeżeli ktoś jest za przeproszeniem zjebany to wiek nie będzie mieć w tym przypadku znaczenia.

73 Wyobraź sobie najgorszą, najboleśniejszą i najhaniebniejszą torturę na świecie. Nie musi kończyć się śmiercią, choć może. Jak będzie wyglądał jej przebieg i na czym będzie polegała? Za jakie przewinienia skazywałoby się na nią?
73. Pozbawianie wzroku. Tak bardzo uwielbiam oczy, wzrok i wszystko co z tym związane, że coś takiego jak wybijanie oczu, wypalanie, zalewanie żelazem powoduje u mnie skręt kiszek i zmrożenie stolca.

74 Wyobraź sobie, że budzisz się jutro i nagle okazuje się, że najważniejsza/najbliższa/ukochana Ci osoba w nocy w jakiś niewytłumaczalny sposób zmieniła płeć. Jak reagujesz, co myślisz, co czujesz, co robisz, jak się zachowujesz, co postanawiasz?
74. Na potrzebę mojej sytuacji muszę lekko zmienić trochę kryterium i wezmę tu osobę, która mi się podoba.
- Well... zawsze możemy być ziomkami, co nie?

75 Jak wyglądałoby Twoje wymarzone miejsce odpoczynku?
75. hamak, czy coś w tym rodzaju, dobra muza i samotność (tak żeby nikt mi nie zawracał chuja)

76 Która z bajek Disneya najbardziej Ci się podoba i dlaczego?
76. O żesz ty w pizdę. yyy tak... znaczy... Chyba Król Lew... albo Tarzan... chociaż Zootopia... AAAAA NIE WIEM NO!

77 Jakie wartości, spostrzeżenia i nauki pojęłaś/pojąłeś dzięki bajkom/baśniom jakie były Ci czytane w dzieciństwie? Innymi słowy - czego się nauczyłeś/aś?
77. Dzięki bajkom jestem tym kim jestem. 60 % mojej podstawowej wiedzy o tym jak działa świat wiem z bajek.

78 Powiedzmy, że masz szansę, pieniądze i wszystkie potrzebne czynniki, by móc zrobić COŚ. Duże coś przez duże c. Naprawdę fajna sprawa; możesz wybrać czym to jest. Kompletnie dowolnie. Wszystkie chwyty dozwolone. Czym stałoby się "coś" w Twoich rękach?
78. Gdybym mógł zrobić COŚ To napisałbym książkę i ją wydał... wait... tylko że ja już piszę opowiadanie, które kiedyś może stanie się książką... czyli jestem już jedną nogą w CZYMŚ!

79 Co sądzisz o ludziach, którzy pomagają chorym zwierzętom, ale nie chcą pomagać chorym ludziom?
79. To ich sprawa, może część z nich nie tyle nie chce, co bardziej nie wie jak, albo boi się tego. To ich moralność ich decyzje. Ja mógłbym opiekować się i ludźmi i zwierzętami.

80 Talizman chroniący nas przed złem - Jak go sobie wyobrażasz? Jest częścią biżuterii, garderoby, a może zwykłym przedmiotem? Z czego jest wykonany i na jakich zasadach działa? Odstrasza, wyłapuje? Stwórz swój "amulet", którego zadaniem będzie chronienie Ciebie. (Wyobraźnio, działaj. Bez ograniczeń.)
80. Pamiętacie smoka z poprzedniej części? Moim zdaniem taki talizman byłby dobry. Smok to jakby nie patrzeć też zwierze tylko że fantastyczne, a zwierzęta mają trochę inne spojrzenie na niebezpieczeństwo. Smoczyca ostrzegałaby mnie przed tym co JEJ wydaje się złe i niebezpieczne, a wiadomo jak to jest ze smokami, one potrafią być trochę nie zrozumiałe... szczególnie samice😝

81 Jaka jest Twoja definicja przyjaźni?
81. Przyjaźń- Kochasz kogoś bardziej niż najbliższe osoby, jednak nie mówisz tego, nie musisz, ona/on to wie i dla niego tak samo się liczysz.

82 Gdybyś miał/a jednym obrazkiem przedstawić cały internet co by to było?

83 Czy są jakieś kwiaty/ rośliny, które darzysz szczególnym sentymentem?
83. Nie, nie umiem w chwast.

84 Jaką jesteś barwą?
84. Obecnie? Szaro- czerwoną

85 Czy Twoim zdaniem magia istnieje?
85. Tak, magia istnieje. I nawet wiem jak ją odczuć. Święta, urodziny, randka, zakończenie roku szkolnego w ostatniej klasie w tych wszystkich momentach czuć coś nieznanego, jakby emocje przepływające w każdego miejsca, siłę, która sprawia że jutro otworzysz oczy i zaczniesz żyć kolejnym dniem, bo magia może czekać na ciebie nawet za rogiem.

86 Chciał(a)byś mieć egzotyczne zwierzę? Czy może wolisz nie ingerować w ich środowisko i pozostawić je w ich naturalnych miejscach występowania? Co sądzisz o trzymaniu zwierząt w zoo oraz w cyrku?
86. Jedno słowo: Ptaszniki

87 Muzyka klasyczna. Lubisz? Słuchasz? Jacy kompozytorzy należą do Twoich ulubionych, kogo podziwiasz i szanujesz?
87. Lubię, słucham, przeżywam. Lubię Chopina i Beethovena.

88 Jest jakaś grupa etniczna, która wzbudza w Tobie największe zainteresowanie? Jeśli tak, to jaka i co Cię w niej najbardziej interesuje?
88. Jeżeli Rosjan można wliczyć w to to tak.

89 Honor i odwaga to cechy które musimy nabyć? Dorosnąć do nich? Czy jak ktoś ich nie posiada to już nie nabędzie? Jak sądzisz?
89. Honor można pokazać nie tylko w wielkich bitwach, czy innych tego typu bzdetach, człowiek honorowy jest nim cały czas i nie, nie każdy taki może być. Niektórzy po prostu są szujami i nie zmieni tego nikt, ani nic.

90 Posiadasz jakieś znaki szczególne (jeśli mowa o wyglądzie czy zachowaniu)?
 90. bliznę na policzku (po ospie), Pieprzyki, na głowie, na szczęce i jeden taki na plecach... i nadwagę (?) 
Share:

8 komentarzy:

  1. 90: Taż mam nadwagę. Znaczy, nie przekraczam specjalnie mojej wagi, w stosunku do wzrostu, ale po prostu wyglądam trochę grubo.
    Ya Know, Kwestia Genów itp.

    OdpowiedzUsuń
  2. JA TEGO NIE NAPISAŁEM! YUMI WEŹ COŚ Z TYM ZRÓB!

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Już ^^ Przepraszam, za błąd. Jestem ostatnio zdecydowanie za bardzo przemęczona i zestresowana.

      Usuń
  4. No i się wyjaśniło. Coś mi ten styl pisania rzeczywiście nie pasował trochę do Filipa, ale nie zwróciłem na to zbytniej uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  5. (65)
    Widzę ( hah ), że nie tylko ja mam zamiłowanie do ludzkich oczu... Cóż tu opisywać, ludzkie oczy, zwane zwierciadłem duszy, są najpiękniejszą rzeczą jaką dane mi było zobaczyć.. Nie umiem sobie wyobrazić nie spoglądania w czyjeś oczy w czasie rozmowy. Czy ja wiem.. Może to nawyk? Nie wiem, czasem nie mogę oderwać wzroku od czyjiś oczu i wychodzi niezręcznie, kiedy ja się tak zacinam i dalej patrzę w czyjeś tenczówki. Przyłapałam się na tym, że kilkukrotnie czegoś w nich szukam.. Serio.. Dobra trzeba ze mną do doktora (⌒_⌒;)

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE