11 lipca 2018

Gra: Poznaj(my) się - Taki Jeden 2


31 Uważasz się za człowieka z którego można brać przykład?
31. Zależy, są momenty kiedy potrafię chwycić kogoś za przysłowiowe jaja i przywrócić go do porządku.... ale czasami bywam skurwysynem
32 Z jaką postacią filmową utożsamiasz się i dlaczego?
32. Z żadną... ja to ja i nie czuję potrzeby utożsamiania się z kimkolwiek

33 Jakie masz zdanie na temat policji?
33. Ch.W.D.P.! Chwała Wiecznie Dzielnym Policjantom... serio, mój wuja pracuje w kryminalistyce soł...

34 Jaka była najdziwniejsza rzecz, którą robiłeś/aś przed lustrem?
34. *fap, fap, fap, fap, fap*

35 Co uważasz na temat dyskontów z odzieżą używaną? Nabywasz ubrania w lumpeksach? Jeśli tak- pochwalisz się swoim ulubionym znaleziskiem? Czego byś nie kupił/a w takim miejscu? Czy i w Twoim mieście przez wzrost ich popularności widać wzrost cen w tego typu sklepach?
35. Moja mama prowadziła taki (swoją drogą był  bardzo popularny na osiedlu), dlatego znam trochę tą branżę od zaplecza. Osobiście bardzo rzadko kupuję ciuchy gdziekolwiek, a jak już to wolę "firmówki". Z autopsji wiem że w takich sklepach najgorzej chodzi bielizna... i nie dziwię się, nie kupiłbym nawet jakby były Kewina Klejna. Czas przeszły w pierwszym zdaniu chyba mówi wszystko.

36 Gdybyś na na kilka dni mógł/ła wcielić się w dowolną filmową lub książkową postać któż by to był? Dlaczego wybrałeś/łaś właśnie ją?
36. Will Treaty. Jest to jeden z bohaterów serii "Zwiadowcy".(Dla znających te serię to kilka dni temu wyszła kolejna część "Klan czerwonego Lisa", ja jestem w połowie) Dlaczego bym chciał nim być? Jego przygody, czasy w których żyje i to kim jest mówi za siebie. Polecam przeczytać serię, sami się przekonacie.

37 Jaką znasz najciekawszą terapię mającą na celu poprawić zdrowie?
37. Moja mama stworzyła pewną formę terapii poprawiającą więź pomiędzy człowiekiem, a psem. Właściciel bierze swojego pupila na kolana, tak żeby ten opierał się plecami o brzuch właściciela, który rozpoczyna masaż brzuszka swojego podopiecznego.

38 Co zrobiłeś/aś ostatnio pierwszy raz?
38. Hmm... ostatnio po raz pierwszy... zacząłem czytać "Sekrety wielokrotnego orgazmu"... dość dużo w tym Kamasutry...

39 Ktoś opowiedział Ci świetną historię, którą zamierza opublikować i zmarł. Fabuła jest bardzo dobra, że aż samemu masz ochotę to napisać, nawet, jeśli nie interesujesz się pisarstwem. To po prostu świetna historia i prawdopodobnie maszynka do robienia pieniędzy- co robisz?
39. Osobiście spisałbym ją i wydał z dedykacją dla tego kogoś, a połowę z całego przychodu przekazałbym jego rodzinie... oczywiście jeżeli wyraziliby na to wszystko zgodę,

40 Jak myślisz- czy śmierć osoby poznanej w Internecie może mieć jakiś realny wpływ na Twój nastrój? (oprócz ewentualnego chwilowego smutku czy zamyślenia)
40. Nie, wszyscy jesteśmy anonami....

41 Wyobraź sobie, że znajdujesz na leśnej dróżce średniej wielkości, gładki, wielobarwny kamień. Po jakimś czasie zaczyna robić się ciepły, pęka i... Wykluwa się z niego smok/smoczyca. Jak będzie wyglądał/a, co z nim/nią zrobisz i czy nadasz mu/jej imię i jeżeli tak, to jak będzie ona brzmiało?
41. Smoczyca o szaro złotych łuskach mogłaby stać się moją przyjaciółką, na potrzeby tego punktu załóżmy iż jako jajko wypadła matce ze śliskiego ręczniczka i męczy ją choroba jaką jest skarłowacenie. Najpewniej zmieniłbym swój ubiór na szaro złoto, w klimatach smoczych. Zabierałbym ją ze sobą wszędzie, chociaż pewnie chowałbym ją w plecaku. A imię? Ignis.... albo Dova

42 Jakie masz zdanie na temat zdjęć Post Mortem?
42. Wydają mi się śmieszne, szczególnie ta mimika "martwych", albo "opętanych"

43 Co chcesz, aby zostało zdelegalizowane?
43. Marichuana... albo mohery

44 Jeśli Twoje dziecko urodziłoby się niepełnosprawne/ciężko chore, oddał(a)byś je czy podjąłbyś/podjęłabyś się opieki nad nim? Imponuje Ci, że rodzice takich dzieci dają sobie z nimi radę czy uważasz, że utrudnili sobie życie, bo powinni je oddać?
44. Może pomińmy ten punkt, troszku zbyt ciężkie jak na miły wieczór.

45 Co i jak zmienić w tym kraju żeby przestały się opłacać ucieczki na "zachód"?
45. Mentalność... tak myślę... no i może jeszcze władzę #jebaćPiS

46 Seanse spirytystyczne, kontakty z duchami, życie pozagrobowe - dla jednych te tematy będą czymś wyjętym z absurdalnej książki lub filmu, dla drugich zaś czymś bardziej lub mniej realnym. A dla Ciebie? Wierzysz w duchy i ich przypuszczalną ingerencję w świat żywych?
46. Dla mnie to wspaniała zabawa. Szczególnie jak ktoś z kim to przeżywasz jest łatwowierny.

47 Jaka byłaby Twoja reakcja gdyby nagle podszedł do Ciebie ktoś obcy i Cię pocałował?
47. Kobieta- odepchnąłbym i zapytał co odpierdala Facet- bomba na ryj, łokieto na krtań, i runing in the 90's

48 Co sądzisz o Mangach i Anime?
48. Muszę się wam do czegoś przyznać... jak nienawidzę większości "chińskich bajek" to są dwie serie, które uwielbiam. Maid Dragon i Corpse Party, kto zna to wie, kto nie to niech się zapozna. Co do Mang mam jeszcze gorsze mniemanie... tak samo moi rodzice... ale to też nie do końca prawda... Dwa dni temu kupiłem mangę... dostałem zjebkę, ale warto było. "Zamek Ptasiej Klatki" to coś w stylu "Corpse Party" i "Piła".

49 Opisz mi siebie. Lecz nie tak, że "jestem.." Napisz to z punktu widzenia osoby trzeciej. Tak, jakbyś był/była postacią książkową, której należy zrobić charakterystykę. Uwzględnij wygląd i charakter.
49. Taki Jeden siedząc przed ciemną klawiaturą laptopa zastanawiał się jak opisać dramatyczną scenę walki. Zaczynało go to powoli denerwować, więc na chwilę odpuścić. Wstał od stołu, po czym udał się w stronę kuchni aby zrobić sobie herbatę. Już miał osłodzić sobie napój, gdy przypomniał sobie iż jest na diecie, aby zgubić nadwagę. Odłożył cukiernicę i podrapał się po szorstkiej szczęce.- Jebana nadwaga, kurwa jego mać- Mówił do siebie wracając do pisania wraz z kubkiem herbaty.

50 Jakie masz zdanie na temat starości?
50. Jakie życie taka starość. Jeżeli ktoś przez całe życie żył dobrze (mam na myśli, że żył każdym dniem), jeżeli nie to będzie miał chujowo.

51 Co jest bronią ludzi słabych?
51. Psychologia. Łatwo zauważyć to w świecie zwierząt. Małe istoty zaczynają udawać większe i groźniejsze. Inne Korzystają ze sprytu, albo zwinności.

52 Gdyby Twoja dusza rzucała cień, jaki przybierałby on kształt? Z kim lub z czym się utożsamiasz? Kto lub co jest Ci na tyle bliskie, byś mógł/mogła rzec, że jest z Twą duszą na wieki wieków powiązane i nadaje jej obecną formę?
52. Myślę że moja dusza nie mogła by mieć cienia, nie chciałbym się aż tak s czymś się łączyć... moja dusza, jeżeli już musiałbym wybrać to moja dusza byłaby w kształcie mnie.

53 Ile krzyku może być w milczeniu?
53. A ile łez jest w uśmiechu?

55 Pytanie egzystencjalne - dokąd nocą tupta jeż?
55. A ty wiesz? Moim zdaniem jeż tupta nocą z pracy do pani Jeżowej

56 Jeśli podróżować to czym?
56. JA LUBIĘ ŁADOWAĆ POCIĄGI! POCIĄGI, POCIĄGI, POCIĄGI!

57 Czy wszyscy ludzie mają jednakowe szanse na dobre życie?
57. Nope, mamona rodziców i środowisko ma DUŻY wpływ na późniejsze życie.

58 Podzielisz się ze mną jakąś przydatną radą? Może dotyczyć czegokolwiek.
58. Przydatna rada? Unikaj narkotyków... chyba że to maryśka... albo sperma Sansa

59 Kim była Twoja pierwsza miłość? (liczy się nie tylko ta realna, ale też i fikcyjna)
59. Heh, moją pierwszą "miłością" była Merida Waleczna... sam nie pamiętam dlaczego...

60 Wyobraź sobie wielki ołtarz. Polana, płonie ognisko. Ludzie dookoła mówią głośno, lecz nagle przerywają, miejsce przesłania cisza i szacunek. Na środku stoi człowiek. Szaman. Chce złożyć ofiarę. Z czego, komu? Jak on sam wygląda? Co trzyma w rękach? Jakiej jest płci, jakie ma ubrania?
60. Pierwsze co przychodzi mi na myśl to bogini życia, przedstawiona w formie nagiej kobiety trzymającej kosz owoców przy piersiach. Szaman byłby młodym, dobrze zbudowanym mężczyzną ubrany jedynie w przepaskę biodrową. Ofiarą dla bogini jest para dojrzewających nastolatków, dziewica i prawiczek, którym kapłan podcina gardła świętym nożem a krew starannie zbiera do zdobionej misy... wiem jestem pojebany..

Share:

4 komentarze:

  1. 56: I LIKE TRAINS. No dobra ale tak na serio - nie mam nic do pociągów. No, chyba że do tych włoskich.
    Serio, raz jeden pociąg do mojego "mieszkania" spóźniał się 25 minut. +Było jakieś 30 stopni, mało cienia, i jeszcze mniej Ławek.
    Co zrobisz, Życie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepraszam bardzo! Ja tego nie napisałem ani nie wysłałem! Yumi! Weź coś tym zrób!

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE