1 lipca 2018

Awwww - plany na lipiec


Więc taaaak... Jako, że nie miałam planów na czerwiec ze względu na zapierdol jaki mnie czekał - zrealizowałam go w stu procentach! Hah! Da się? Da się. 

Na ten miesiąc jakieś plany się szykują? Niewielkie, ale o tym później.

Przede wszystkim, planuję zmienić pracę. Pewnie zostanę w handlu, bo jest tutaj największe zapotrzebowanie za pracowników zaś stawki są porównywalne - da się za nie przeżyć. Obawiam się jednak, że nerwowo nie wytrzymam dłużej w Biedrze. Wiecie, czasami następuje taki moment, że po prostu wiesz, że dalej coś nie ma sensu. Taki moment w którym wiesz, że jeżeli dłużej coś będziesz robił to stanie się coś złego. Takie przeczucie, że czas ... coś zmienić. 

Czuję, że jestem już bardzo blisko takiego momentu, w którym wybuchnie moje "po prostu nie", dlatego nim to się stanie wolę zawczasu rozejrzeć za czymś innym. 

Być może to przez ten miesiąc, bo był naprawdę ciężki. Przynajmniej dla mnie i dla mojej wytrzymałości. Tym bardziej, że w tym miesiącu zauważyłam coś co... bardzo mnie przeraziło. Miałam problemy z marzeniem. W sensie marzeniami - marzeniami, oraz wyobrażaniem sobie tego co  mogłoby się dziać w kolejnych rozdziałach zaczętych przeze mnie opowiadaniach. Nie wspominając już o czymkolwiek innym. 

Dlatego czas rozejrzeć się za czymś innym.

Jak chodzi o uzupełnianie wiki Handlarza to zostało mi jeszcze przepatrzeć około 1300 notek, ale i tak jest dobrze z ponad 3500, więc można powiedzieć, że 2/3 roboty tak +/- za mną :D Potem tylko pododawać serie jakich nie przeniosłam ze starego Spisu Treści i uzupełnić wiki o takie informacje jak Eventy etc.

Ponad to, w ten weekend w czternastu miastach w Polsce odbyły się protesty przeciwko Artykułowi 13 i Podatkowi od linków, ze względu na to, że mało osób (za mało) o tym wie, protesty te trudno porównać do tych jakie miały miejsce podczas protestów o ACTA, ale i tak trzeba docenić to, że w ogóle były. 

Kolejne głosowanie w sprawie ustawy ma odbyć się jakoś w ciągu najbliższego tygodnia, postaram się informować was co i jak.

Zaś plany na ten miesiąc?

- dotłumaczyć trzy rozdziały Mam nadzieję, że mnie złamiesz
- tłumaczyć dalej Czy to uczyni cię szczęśliwą

Generalnie chcę skończyć tłumaczyć rozpoczęte opowiadania, które posiadają zakończenie, aby zrobić miejsce na nowe

- jeżeli pojawią się jakieś nowe rozdziały opowiadań rozpoczętych - też je dotłumaczyć

- Zabrać się za jakiś komiks do tłumaczenia, dłuższy oczywiście, dobrze by było jakby był skończony. Myślę o UnderPlayer ale nie jestem pewna.
 Jeżeli masz jakąś propozycję tego co mogłabym przetłumaczyć, wal link do oryginału w komentarzu ^^ 

- Uzupełnić spis treści na wiki ^^
Share:

17 komentarzy:

  1. Dotłumaczysz "Te ciche momenty" lub Wpadki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochanie, a widzisz nowe rozdziały w oryginałach? Bo ja nie.

      Usuń
  2. nightmaretale już się kończy zostały może 6 rozdziałów do zakończenia, a chyba nie widziałam nigdzie tłumaczenia tego komiksu XP

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. zapomniałam o linku XP
      https://www.deviantart.com/xxmileikaivanaxx/gallery/57382145/Nightmaretale
      tutaj z tumbler'a
      https://xxmileikaivanaxx.tumblr.com/post/136911692839/first-page-of-my-undertale-au-nightmaretale-3

      Usuń
  3. Może,jeśli znajdziesz czas to mogłabyś przetłumaczyć coś z Securitale? :3 Zawsze chętnie do tego universum wracam na Handlarzu,kiedy się nudzę i yłoby super gdyby pojawiło się ich więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.deviantart.com/art/SecuriTale-The-Guardian-Angel-and-Judge-01-688389918
      https://www.deviantart.com/tekitourabbit/art/SecuriTale-The-Incomplete-Puzzle-01-676216403
      https://www.deviantart.com/art/SecuriTale-Life-at-the-Skeleton-Household-01-644106862
      To ostatnie to taki króciutki komiks dodaję całość w razie jeśli się zdecydujesz a nie bd chciało ci się wszystkich szukać ;P
      https://www.deviantart.com/art/Image-file-attached-3-703042196
      https://www.deviantart.com/art/File-attached-St-Papyrus-reaction-703181459
      https://www.deviantart.com/art/File-attached-St-Sans-reaction-1-2-707311918
      https://www.deviantart.com/art/File-attached-St-Sans-reaction-2-2-709693299

      Usuń
  4. A co z "Prędzej czy później będziesz moja"? :3 Czekam z niecierpliwością na kolejne rozdziały *^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja czekam, aż autor zrobi więcej niż kilka stron, by potem przetłumaczyć więcej - stara się publikować coś raz na tydzień, ale wiem, że ostatnio ma jakieś problemy rodzinne i nie ma czasu na rysowanie.

      Usuń
  5. Super. Czerwiec już za nami, więc można trochę odsapnąć. Szczerze liczę ciągle na ciąg dalszy WDŻ-u, ale nie popędzam.
    *Unosi kieliszek* Za Yumi - Za to że nigdy się nie poddaje, i dzięki temu Polskie UnderTale ciągle Żyje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Również unosi kieliszek* ZA YUMI! Za to, że pomimo swoich problemów i obowiązków dalej z nami jest :)

      Usuń
  6. I tak trzymać, nie należy martwić się na zapas. Fajnie że były protesty ale szkoda że to przeszło prawie bez echa, choć gdzieś tam widziałam coś na ten temat. Jakiś zdjęcia, obrazki, ostatnio trochę filmów na YouTube wysypało więc jednak ta wiedza na temat ACTA2 będzie powoli wzrastać, tak sądzę. Ja ze swojej strony podpisałam petycję i wysłałam 2 czy 3 razy maile do polskich i angielskich europosłów i nawet mi 2 odpisało, swoją drogą petyca ma już ponad 600 tyś podpisów, nie wiem ile trzeba żeby ją rozpatrzyli ale to chyba dużo. Tak więc nie martwię się już tak bardzo, cóż powodzenia w poszukiwaniach i dzięki za przyszłe info odnośnie głosowania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Powoodzenia, trzymaj się tam nam <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Czekam na ciąg dalszy tłumaczeń. Nic nie wiem protestanci sprawie actq2 . Fakty byłam 32h bez komorki internetu i nic nie wiem. Widzialam tylko jeden parlament z precz acta ale był w śmietniku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Może prędzej czy później będziesz moja cały czas czekam z niecierpliwością

    OdpowiedzUsuń
  10. Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział WDŻ-ów, ale nie popędzam ;)

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE