4 lipca 2018

Praktyka czyni mistrza: Reitiri

Znalazłam prace z zamierzchłej przeszłości i stwierdziłam, że to właśnie je chce narysować od nowa. Kucyk jest z okresu sprzed hmm... bo ja wiem, 4lat? Jakoś tak. Był w jakimś starym zeszycie z bazgrołami i jeszcze wtedy nie ogarniałam jak rysować kucyki(zaczęła mi się wówczas faza na mlp).



Nowsze wersje są sprzed kilku dni. Daaaaaawno nie rysowałam kucyków, będzie z 1,5 roku także może wyglądać dziwnie... ale się starałam.

Druga praca jest jeszcze starsza bo z okresu początku gimnazjum czyli jakieś 7-8 lat temu. Było to do komiksu który nigdy nie powstał, a samą prace znalazłam w jednej z szafek, na samym dnie otchłani, w teczce z rysunkami które nigdy, choćby jednocześnie był koniec świata, waliło się i paliło, zombie chodziły sobie wolno po miastach a kosmici przylecieli zniszczyć naszą cywilizację, nie powinny ujrzeć światła dziennego.



Także ten....mam nadzieję że nowsze wersje prac się spodobają i że jest progres w dobrą stronę.







A tu jest mój devianart na którego wrzucam coś jak mi się zachce, czyli rzadko ale może wrzuce tu również i te prace jak i tą nad którą jeszcze pracuje(będzie to gif).....Oczywiście jeśli ją skończe...


Share:

2 komentarze:

  1. OMG. To jest świetne !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że komuś się to podoba X3
      Reitiri

      Usuń

POPULARNE ILUZJE