17 kwietnia 2017

Undertale: AU - And Nobody Came

Nazwa: And Nobody Come
Autor: keishisplayhouse


Charakterystyka AU
Po tym jak została zrobiona pacyfistyczna ścieżka, nastała kolej na Ludobójczą. Jednak coś poszło nie tak w trakcie resetu i w efekcie została stworzona dodatkowa, nienazwana postać. Amalgamat zrobiony ze wspomnień po pacyfiście. Jego twarz jest schowana za włosami, nie ma duszy, śledzi i szuka Chary próbując powstrzymać ją przed mordowaniem potworów. Pragnie też uwolnić pacyfistycznego Friska, jednak by to zrobić, będzie musiała poświęcić własne istnienie. 

Share:

11 komentarzy:

  1. ;-; And nobody come - czemu zawsze jak widzę te słowa, tak mi się smutno robi? ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Came*
      Jeeeez, nawet pisać poprawnie nie umiem x.x

      Usuń
    2. Też nie mogę patrzeć na te słowa ani genocide, serduszko boli

      Usuń
    3. ja na Genecide mogę patrzeć xD Ale jak nagle widzę "But nobody came" to aż ciarki mnie przechodzą i takie dziwne uczucie niepokoju
      Te słowa mają straszną moc rażenia ;-;

      Usuń
    4. Coś jest w tych słowach

      Usuń
  2. But nobody came *i ta creepy muzyka TTvTT*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ją pierwszy raz usłyszałam tą muzykę to miałam gęsią skurkę i myślałam że coś mi na twarz skoczy...

      Usuń
  3. ,,Amalgamat zrobiony ze wspomnieć po pacyfiście." Jest wspomnieć zamiast wspomnień. Chyba, że to ja coś źle przeczytałam.

    OdpowiedzUsuń
  4. But nobody came
    Na te słowa, aż przechodzą mnie dreszcze

    OdpowiedzUsuń
  5. Czy tylko mi jest smutno, gdy widzę słowa "and nobody came"? ;-;

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE