21 kwietnia 2017

Undertale: AU - CircusTale

Autor obrazka w miniaturce: caffeinatedglitter
Nazwa: CircusTale
Autor: yyyyyh dużo tego jest. 


Problem polega na tym, że naprawdę wiele osób wpadło na to samo, dlatego ciężko jest w tym gąszczu doszukać się kto był pierwszy. W tej notce zaprezentuję tylko kilka z wersji tego AU, aby zaprezentować Wam jakie niesie przed sobą możliwości. 

Circus thatonesugaraddictedalien
Autor: thatonesugaraddictedalien (konto nieczynne)
Historia opowiada o świcie, w którym potwory i ludzie żyją na Powierzchni. Istnieje bardzo popularny cyrk, noszący nazwę "Królestwo Asgora" gdzie ten jako impresario zarządza swoim cyrkiem. Potwory znane z gry występują jako sztukmistrze - tańce, śpiewy, scenki aktorskie w wykonaniu paczki robotów, pokazy ognia serwowane przez żywiołaki oraz kozie potwory, mamy też przeskakiwanie przez przeszkody, teleportację, połykaczy mieczy, pokazy magiczne etc. Wstęp wolny, dla każdego. 

Circus NeptunGalix
Autor: NeptunGalix
Frisk wpadł do podziemia. Zasada znana. Trzy drogi. Musi wyjść. Jednak, Podziemie jest jednym, wielkim, cyrkiem. To AU nie posiada właściwie żadnej bardziej zarysowanej fabuły. Poza faktem, że na niektórych obrazkach Frisk jest przedstawiany jako impresario. 








Circus ezzy95
Autor: ezzy95
Tutaj cyrk znowu znajduje się w świecie ludzi, tylko że role są nieco inaczej podzielone. Właścicielem jest Asgore, lecz impresario Toriel. Frisk jest małą sierotką znalezioną przez nią i wychowywaną. Sans to klaun, Papyrus zajmuje się zwierzętami, Alphys dba o oświetlenie, Mettaton zabawia tłum pokazami gimnastyki artystycznej i tak dalej i tak dalej. 

A więc jak widzicie możliwości i kombinacji jest naprawdę wiele. Nie ma kanonu. Nie ma żadnego komiksu, albo przynajmniej ja nie znalazłam takowego. Nie rzuciło mi się też specjalnie w oczy żadne opowiadanie. Lecz nie mówię, że żadne nie powstało. 

 klik
 klik
 klik
Share:

15 komentarzy:

  1. Właśnie ostatnio widziałam to AU! Podoba mi się, postacie bardzo do siebie pasują, Toriel mi się zdecydowanie podoba oraz Chara. Jakby co, przesłałam ci kooolejną część XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Perfekcyjnie hehe (ale sie dziś rozpisuje XD)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te uczucie, kiedy nie było cię na blogu przez 2 dni ;__; (wiecie co mam na myśli XD)

    OdpowiedzUsuń
  4. I że też sama zaczęłam takie planować... XD (Tylko z ta różnicą, że role były inne, a Frisk była zagubioną wśród tłumu dziewczynką z Flowey'em-pluszakiem którego wygrała)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiecie co, Sans w Geno NIE EST JUŻ TAKI POTULNY, skurwiel jeden... No, ale i tak go kocham, bo co zrobisz? Właśnie zginęłam chyba z 20 raz, ale co tam. BLOG YUMI NAPEŁNIA CIĘ DETERMINACJĄ.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kiedy Elek wyda tą płytę? Bo zdecydowanie potrzebna mi teraz piosenka FUCK MY LIFE OOOOOOOOOOOOOH

      Usuń
    2. . . . Morderca -_- Niech Sansik skopie Ci dupsko -_-

      Usuń
    3. Mi skopal z miliard razy ale warto było dla Chary XDD

      Usuń
    4. Yumiś, obiecałam sobie, że przejdę wszystkie ścieżki :((((((, ale po geno idę znowu pacyfistą :^

      Usuń
    5. Czy to nie okrutne tak się bawić, pamiętaj że Sans wszystko pamięta.

      Usuń
    6. Właściwie to nie chcę niszczyć niczyjego światopoglądu ( nie jestem pewna czy dobrze napisałam ) ale Sans nie pamięta resetów . Jest jedynie świadomy ich istnienia ,ale sam nie ma mocy aby je pamiętać . Jedyną osobą która je pamięta jest protagonista ( ewentualnie Chara i Flowey ,ale nie możemy być pewni ) .

      Usuń
    7. Co do płyty, wydaje mi się, że musimy jeszcze trochę poczekać.

      Usuń
  6. Nurtuje mnie to już od dłuższego czasu. Czy jak jest "Undercośtam" i "CośtamTale" to to jest tylko nazywa czy to na serio ma jakieś znaczenie. Mam na myśli czy układ tych nazw świadczy o czymś innym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Yhym
      -Fell oznacza wersję gdzie potwory nienawidzą ludzi, choć są AU gdzie mimo braku tej wstawki - i tak się dzieje (pn UnderWorld czy HorrorTale)
      -Swap oznacza te AU gdzie postacie mają zamienione osobowości z innymi

      Co do tego, czy jest jakaś właściwość między coś tam - Tale a Under - coś tam, to może początkowo coś faktycznie było, jednak teraz jest taka mnogość AU, że właściwie nie ma żadnej wytycznej, tyle co wizja autora.

      Usuń

POPULARNE ILUZJE