6 maja 2017

Undertale: AU - TimeTale

Nazwa: TimeTale
Autor: allesiathehedge


Pod tą nazwą jest więcej niż jedno AU jednak to jest najpopularniejsze

Charakterystyka AU
Cudowny komiks z piękną kreską, Historia o czasie. Sans i Alphys pracują razem w laboratorium. Sans ma cały czas przeświadczenie o tym, że to co się teraz dzieje miało już miejsce, lecz ignoruje to uczucie. Do czasu, aż nie spotyka ... hm, młodszego siebie? Tak. 
Zaznaczę też, że autorka bardzo mocno shipuje Sansa z Alphys. 
Radzę zapoznać się z komiksem, bo naprawdę warto :D 




Share:

29 komentarzy:

  1. Ooooo! Czytam na wattpadzie po polsku. Zajebiste to jest! I takie cudowne i słodkie, awwww~ ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też czytam na wattpadzie. Zakochałam się w tej kresce.

      Usuń
    2. kurana a dasz link do tego komiksu po polsku ? xd

      Usuń
  2. Jakie zajebiaszcze! Przetłumaczyłabym, ale widzę, że jest już jakieś tłumaczenie XD I to bardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pfff, Sansy. Tłumacz! Bardzo powoli jest tłumaczone. I do tego tekst pod obrazkami. Czasem źle się czyta. Ja tam chętni teoje genialne tłumaczenie przeczytam!

      Usuń
    2. Sansy u mnie na blogu nie ma ;)

      Usuń
    3. No właśnie! Na blogu Yumi brakuje tego komiksu! ;_; nie chrzań, tylko bierz się za to, jeśli chcesz! ;_;

      Usuń
    4. Doobra, to teraz zrobię HellSibilings, potem to, po kolei :)

      Usuń
    5. Yaaaayyyy!!! ^^
      *ofiaruje pokłony* ;p

      Usuń
    6. Chwała ci za to!
      A myślałam, że nie doczekam się dnia, kiedy ujrzę osobę, która przetłumaczy mi ten piękny komiks. A JEDNAK! QvQ

      Usuń
    7. Taaaak ^-^ *cieszy się jak małe dziecko*
      ~Shiro Inu

      Usuń
    8. Ejej, proszę mi tu nie kłamać >:l na Watt w Timetale napisy są na obrazkach a nie pod, poza tym dlatego była teraz przerwa w tłumaczeniu bo autorka miała testy. No chyba, że jest jakieś inne tłumaczenie o którym nie wiem, to przepraszam xd

      Usuń
    9. Właśnie u niej patrzyłam i tłumaczenie jest na obrazkach xD. I ona nie wstawiała kolejnych stron od lutego, więc trudno powiedzieć, czy to przez testy.
      Ale to też nie znaczy, że Sansy ma nie spróbować swoich sił w tłumaczeniu ^-^ każdy tłumaczy trochę w inny sposób ^-^

      Usuń
    10. Wiedziałam, że coś gdzieś sobie pomyliłam. Już za dużo na wattpadzie czytam komiksów i sobie pomyliłam. Przepraszam... Większość na watt daje napisy pod i jakoś tak mi musk podpowiedział ;p Ale ciekawie będzie się czytało tłumaczenie Sansy ^^ Jakoś tak miło będzie :*

      Usuń
    11. Ja właśnie dlatego nie czytam tłumaczeń na Watt, bo prawie wszystkie są tłumaczone tak, że po prostu wstawiają obrazki bez tłumaczenia i tłumaczą pod spodem. To jest według mnie niewygodne, już lepiej po prostu zedytować obrazek komiksu i wstawić tam przetłumaczony tekst .-.

      Usuń
    12. Ja nie mówię, że Sansy ma nie tłumaczyć, chętnie zobaczę Tłumaczenie Timetale w jej wykonaniu ^^ A co do napisów pod obrazkami to też ich nienawidzę, nie rozumiem jaki tak można robić ;-; Osobiście jednak czytam dużo komiksów na Watt i niemalże 75% które znajduję to tłumaczenie na obrazkach, dlatego nie zgadzam się z Melindą, że prawie wszystkie tłumaczenia są pod obrazkami xd

      Usuń
    13. To masz więcej szczęścia, ja prawie ciągle trafiam na tego typu tłumaczenie =')

      Usuń
  3. Mam pytanie :Czy Sans ma ketchup w nosie? Bo jak wytłumaczyć obrazek 9?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym AU jak sama widzisz, istnieje ship Salphys i po prostu nasz Sans podniecił się nowym strojem Alphys (tyle wpierdala kechupu, że nie dziwne, że nim wręcz krwawi xD)

      Usuń
  4. O MATULU, YUMIŚ, TRAFIŁAŚ W MÓJ CZUŁY PUNKT
    OD DZISIAJ WIELBIĘ CIĘ QwQ JA UWIELBIAM TEN KOMIKS QwQ

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to właśnie jeden z niewielu shipów stworzonych przez fana Undertale, który mi nie przeszkadza, co dopiero się podoba QwQ Nawet Autorka wymyśliła, jak potwory.. no, rozmnażają się (nie tak, jakby się wydawało... wy zboczuchy) i nawet stworzyła dziecko Sansa i Alphys, Kori, słodkie maleństwo QwQ i Sans mówi o sobie jako Dadans ^w^

      Usuń
    2. Teeeeż mi się to strasznie podoba. Ten Ship przemawia do mnie tylko i wyłącznie w jej wykonaniu :D

      Usuń
    3. Mi właśnie też QwQ On jest taki piękny. To najlepszy ship jaki widziałam QwQ
      I jeszcze ta Kori!!!! Ona jest cud miód! TvT *rozpływa się*

      Usuń
  5. Ah, te czasy włóczenia się po ciemnych zakamarkach youtube i odnajdywanie skrawków nieznanych komiksów :')

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tez lubie ten komiks ale autorka zadko aktualizuje komiks tylko wrzuca fotki dziecka alfi i Sansa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ona wstawia nowe strony co tydzień lub co dwa, ciągle sprawdzam, czy coś wstawiła ^-^
      A Kori to zajebiste dziecko *-*

      Usuń
  7. Kocham ♡ szczególnie motyw że Sansy był przyjacielem z dzieciństwa Azzyego ♡

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nom, to było świetne *-*
      Ale i tak nic nie przebije naszego Sansa w roli ojca, który przyczepia do swojego dziecka balony (w urodziny Alphys) i pozwala Kori latać nad tortem xD

      Usuń
  8. Całe AU jest spoko ale nie podoba mi się ship Sans x Alphys

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE