3 maja 2017

Undertale: AU - Underbed

Nazwa: Underbed
Autor: badtimepal


Charakterystyka AU
Potwory nigdy nie były uwięzione, tak samo nigdy nie doszło do wojny. Istnieją w świecie, który można porównać do Podziemia, albo innego wymiaru nawet. Są tam przejścia do naszego, a znajdują się one pod łóżkami i w szafach ludzi (zwłaszcza dzieci). Dlatego też, Toriel prowadzi pewną firmę zajmującą się ... opieką nad ludzkimi dziećmi. Dokładnie. Kto bał się potworów żyjących pod łóżkiem i czyhających na wystające stopy spod kołdry? Heh. Tutaj wszystkie potwory są bardzo protekcjonalne w stosunku do dzieci jakimi się zajmują. Przychodzą nocą upewniając się, że wszystko dobrze. Śpiewają kołysanki, opowiadają bajki kiedy dzieci nie mogą spać. AU ma niedokończony komiks iii raczej nie zostanie on skończony. 
Opowiadał o tym, jak to Sans dostał pracę w rumie u Tori, i musiał zaopiekować się Frisk. Nie ma jednak żadnego kanonu i autor pozwala, aby człowiek puścił wodze fantazji. 




Share:

9 komentarzy:

  1. O jejku ^3^ Jedno z bardziej uroczych AU jakie widziałam~

    OdpowiedzUsuń
  2. Sans w tym wdzianku wygląda jak pielęgniarz xD

    OdpowiedzUsuń
  3. Może Sansy mi tak przyjdzie poopowiadać żarciki do snu~

    Heh to by było nawet ciekawe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uważaj na "Sansy" bo przyjdzie do ciebie nasza kochana blogowa Sansy :'D Chociaż mi tam to nie przeszkadza- towarzystwo do herbaty, książki i pogawędki zawsze mile widziane :'D

      Usuń
    2. Nom! Ja tak bardzo bym chciała żeby sans zajmował się mną

      Usuń
  4. Dla mnie sans wygląda grubiej niż w kanonie

    OdpowiedzUsuń
  5. Myślałam, że to będzie coś w stylu lustale lub udnertail, bo "bed"
    To myślałam, że będzie coś z sexem, ale na szczęście nie!

    OdpowiedzUsuń
  6. yumi, czy w tym au gaster jest żywy?

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE