3 maja 2017

Undertale: AU - UnderHunter

Nazwa: UnderHuntre / UnderHunter / HunterG!Sans
Autor: Rbfrbr89


Charakterystyka AU
Zacznijmy od tego, że jest to koreańskie AU i miałam WIELKIE problemy ze znalezieniem jakichkolwiek zrozumiałych dla mnie informacji o nim. Dlatego nie daję sobie reki odciąć za poprawność niżej przedstawionych faktów, ale ... starałam się. 
Świat w tym AU jest podobny do znaków yin i yang. Albowiem są dwa światy, jeden nie może istnieć bez drugiego, lecz aby oba były musi być harmonia i równowaga między nimi. Ponad to mamy jeszcze trzeci świat, który znajduje się dalej, w nim to przechowuje się resztki z usuniętych danych zakłócających równowagę sił. 
Pewnego dnia, z nieznanych przyczyn, to właśnie ten trzeci świat zaczął niszczyć pozostałe dwa. Gwiazdy znikały, woda wysychała, ludzie i potwory zaczęli tracić pamięć oraz... kształt. Sans zaczął prowadzić badania mające na celu powstrzymać zniszczenie świata. Odkrył że za pomocą ludzkiej duszy jest w stanie zmusić świat, aby przestał sam siebie wymazywać. Narodził się jednak problem. Ludzie stanowią połączenie ciała i ducha, jakkolwiek ich duch by nie był silny, tak cała nie wytrzymają zabiegu i zostaną zniszczone. Cóż, nie wszystkie. Sans postanawia znaleźć te, które będą dość zdeterminowane, aby przetrwać i poświecić się (choć nie jest to właściwe słowo w tym wypadku) by ocalić świat. Dlatego zaczyna polować.

Wiem, że w tym AU są inne postacie. Chara też jest łowcą, Papyrus pomaga Sansowi. Ah, no i Sans wygląda jak cóż, G!Sans tylko, że w wersji czarnej. 






Share:

7 komentarzy:

  1. Fabuła jest bardzo ciekawa, aż szkoda, że po koreańsku...
    IOMYGOSHTEOBRAZKITENSANSTAFRISKTENICHSTYLIPOPROSTUSIĘROZPŁYWAMWIDZĄCTEGRAFIKI!!! QwQ

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. I czy tylko mi ta blizna na jej klatce piersiowej przypomina gwiazdkę od ZAPISU?

      Usuń
    2. Nom śliczne i nie tylko tobie

      Usuń
  3. Jakie to cudne! Aż szkoda że po koreańsku. Chętnie bym zajrzała tam ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Grafika mnie ujęła za serce (tematyka też ale to było do przewidzenia) Frisk jest taka ładna *-*

    Czy tylko ja jestem taka dziwna że uważam to AU za słodkie? ^^

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE