6 maja 2017

Undertale: AU - Understory

Nazwa: Understory
Autor: Understory TEAM
Gra do pobrania za darmo tutaj: klik


Charakterystyka AU
Zacznijmy od tego, że jest to rosyjska gra, więc proszę nie spodziewać się genialnego angielskiego tłumaczenia. Mnie osobiście znudziła i szybko ją wyłączyłam, nie wiem, może komuś innemu przypadnie bardziej do gustu. 
Akcja zaczyna się po pacyfiście. Wcielamy się w postać Nicka, kolegi Frisk. W tej grze możemy wybrać płeć Frisk oraz imię pierwszego dziecka jakie wpadło. A więc, razem z naszym towarzyszem Frisk i przyjacielem Monster Kidem idziemy po nowo powstałym osiedlu w którym obok ludzi zadomowiły się potwory. Dziwnym mi się jednak wydaje fakt, że choć mamy niby pacyfistę i pokój z potworami, to w trakcie wędrówki atakują nas ... em potwory? To mało logiczne, ale ok, nie czepiam się. Nick postanawia zwiedzić górę i pamiętną dziurę. No i wpada do Podziemia w którym nadal są jeszcze potwory. 
Tutaj grę wyłączyłam.




Share:

6 komentarzy:

  1. Jakoś mało interesująca mi się wydaje >.>

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tak wogóle to tam pisze Żuk Majk podbiegł do was ;_;

      Usuń
    2. Cholerny rosyjski. Od jakiegoś miesiąca mnie prześladuje... Wszędzie gdzieś coś związane z Rosją! Mam już tego troche dość. Wystarczy, że musze go się uczyć w szkole...

      Usuń
    3. W tv jest Sans xD
      A dokładniej to kochana śmierć Wiedźmikołaj ^^ Kilka lat temu jak byłam mała pierwszy raz to widziałam. On jest zajebisty ^^

      Usuń

POPULARNE ILUZJE