6 maja 2017

Undertale: AU - Undertronic

Nazwa: Undertronic
Autor: SharaX


Charakterystyka AU
Jest to połączenie Undertale z grą Kingdom Hearts. Zainspirowana występująca w KH Czarną/Ciemną Materią postanowiła zrobić takie małe coś. Pozostawia kanon na postacie jak i na historie otwarty. Wszystko co stworzy się w głowie łącząc te dwie gry można wsadzić w to AU. 
Jednak czym by nie był autor bez innowacji? Stworzyła kilka swoich OCków, które zyskały pewną popularność. Je tez pozwala wykorzystywać jeżeli przypadną do gustu. 
Cider to najstarszy z braci, dość samolubny, uzależniony od hazardu (plus że jest w tym całkiem dobry, więc nie jest aż tak bardzo stratny). Jego poczucie humoru może być uznane za .. chamskie, lecz kiedy chce albo kiedy widzi korzyść dla siebie, umie być opanowany i szarmancki. Bardzo dba o najmłodszego brata. 
Chronos, najbardziej tajemniczy z braci. Zajmuje się badaniami. Jak podaje autorka, to ten typ osobowości, który zna drugie dno piosenki nim ta zostanie jeszcze dokończona. Jego przeczucia prawie zawsze się sprawdzają, próbuje trzymać młodszego brata daleko od niebezpieczeństwa i często kłóci się ze starszym bratem, próbując utrzymać jego ego w ryzach. 
Zephyr to najmłodszy i najdelikatniejszy z braci. Gra na harfie (?). I jest bardzo uczuciowy i delikatny i .. kocha swoich braci i chce pokoju na świecie. Ten typ osobowości. 

Autorka zrobiła jeszcze kilka innych OC, lecz nie widzę sensu w ich przedstawianiu. 
Share:

11 komentarzy:

  1. Mam jednego OC, którego nazwałam Zefyr (nwm, czemu przez "f", teraz jak nad tym myślę, to trochę głupio zrobiłam o-o) :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to się zastanawiam czy to miało być po ang czy pl. Bo u nas to Zefir w imieniu postaci masz polskie f i angielskie y xD Ale ok, nie jest źle :3

      Usuń
    2. Chyba nieświadomie stworzyłam fuzję dwóch różnych wersji jednego imienia o-o Bo w zamyśle miałam, że to się czyta "Zefir"... chyba będę musiała to poprawić o-o

      Usuń
  2. SharaX jest genialna! Jej piosenka z Fnaf'a "Lockdown jest EPICKAAAA
    *drze się na całe gardło* I HAD A DREAM THAT SOMETHING CAME TO LIFE!....

    OdpowiedzUsuń
  3. Już lubię tych panów XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Chronos is my Life :3
    Obok Pray! Sansa XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie by było zobaczyć uch w orginalnej grze c:

    OdpowiedzUsuń
  6. O, lubię bardzo muzykę Shary ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszyscy mi się podobają, ale samolubny mi się podoba najbardziej (Nie wiem czemu)

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE