14 lipca 2017

Undertale: AU - Mercy

Nazwa: Mercy / Mercy Sans
Autor: renrink


Charakterystyka AU
Tutaj Chara istnieje w ciele Frisk bez względu na podjęte przez niego wcześniej ścieżki. Tym razem Chara wygrała i zmusiła Frisk do przejścia ścieżki ludobójczej. Lecz w momencie decydującej walki z Sansem, w momencie kiedy ten oszczędza Frisk, ten klika na Mercy. Oczywiście, Sans zabija. Lecz po kolejnym resecie Frisk robi znowu Mercy i znowu i znowu i znowu i znowu. W ten sposób, Sans widząc determinację Frisk, też daje mu łaskę i ostatecznie walka decydująca zostaje zakończona. 





Share:

7 komentarzy:

  1. A wiecie że ja też tak próbowałam robić? Nie powiodło się ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh ja też... Za 24 razem go dopiero pokonałam :/
      Moi znajomi SB zakłady robili po ilu razach pokonam Sansa xD

      Usuń
    2. 24 to mało ja przestałem liczyć na setce.

      Usuń
    3. Heh... W tym 10 razy umarłam na ostatnim ruchu w ostatnim ataku ;-;
      Czujesz to? Jeden zastany ruch i wygrywasz a tu nie chuj ci w dupę!

      Usuń
    4. ja nawet undyne the undying nie umiałam pokonać XD

      Usuń
  2. Ja byłam ciekawa, czy jak dojdę na "Mercy", oszczędzę go i zresetuję, by zrobić pacyfistę cokolwiek zmieni, lecz nic nie widziałam :/

    OdpowiedzUsuń
  3. O boże. TO ZDJĘCIE pokazujące ideologię Toriel (jak nie wiecie o co Chodzi to zobaczcie cały komiks), świetne

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE