1 maja 2017

Undertale: AU - Wondertale

Nazwa: Wondertale
Autor: chesans


Charakterystyka AU
Jest to połączenie Alicji w Krainie Czarów z Undertale. Cóż, takie skojarzenie chyba nasunęło się nam wszystkim kiedyś, prawda? AU bazuje na kompletnym już opowiadaniu napisanym jednak po angielsku. Kanon pierwotny UT właściwie pozostał bez zmian. Są za to nowe postacie z nowym wyglądem. Dla przykładu Sans to CheSans który wygląda jak połączenie Kota z .... cóż... ze sobą? Asgore jest tutaj królową. Frisk pełni rolę Alicji. Mettaton to Szalony Hattetron. Biały Królik to Papybbit i tak dalej. 







Share:

9 komentarzy:

  1. Hej mam pytanie z innej beczki
    Ja po prostu zakochałam się w Echotalu i chciałabym wiedzieć czy te skreślone (typu prolog) będzie można przeczytać (no np za jakiś czas)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Neh, jak już wielokrotnie pisałam. Autorka Echo pożyczyła G od twórcy, który kiedy zauważył, że ludzie lepiej rozpoznają G w wykonaniu Echo, pokłócił się z autorką tego komiksu no i oboje doszli do wniosku, że nie będzie już więcej komiksów. Tyle co jest, to wszystko.

      Usuń
    2. Serio???��������������������
      A to było moje ulubione. Czyli reszty się nie dowiemy?? ������

      Usuń
    3. A znasz może jakąś strone z tymi komiksami(i byś podrzuciła linka) choćby po ang może coś się uchowało???

      Usuń
    4. Brałam bezpośrednio od autora i wzięłam wszystko. Nadzieja matka głupich, ale każda matka kocha swoje dzieci. Wszystkie linki są w odpowiednich notkach. A więc i przy opisie EchoTale jak i przy samym komiksie.

      Usuń
  2. O kurwa, Asgore w kiecce xD biedak xD
    Sans bardzo pasuje roli tego kota, on zawsze się szczerzy :v

    OdpowiedzUsuń
  3. Metaton mi nie pasuje na kapelusznika, już bardziej by się sans nadawał

    OdpowiedzUsuń
  4. Asgore w sukience... Ja nje hdze.... ;_;
    Mettaton w roli kapelusznika wygląda genialnie, ale raczej mi tu pasuje sans.... Bo tak xD

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE