19 lutego 2017

Urodziny Zwierzogrodu


A więc kochani, tak jak obiecałam. Niewielki prezencik z okazji urodzin Zwierzogrodu/Zootopii. Dziękuję tym co wzięli udział i życzę miłego czytania pozostałym :) No i oglądania. 

Zasady

1 - Niniejsze pozycje są naszą pracą zbiorową. Tak więc jako takie mogą być drukowane przez Was pod warunkiem, że będzie tylko na domowy użytek i na waszą półkę. Jeżeli postanowicie wydrukować - proszę o nadesłanie zdjęcia. Tak, aby można było się pochwalić. Zdjęcie albo samej wydrukowanej pracy, albo Was trzymających druk. Fajnie by to wyglądało :D No i zostanie pamiątka na zawsze. Hehe. 
2 - Pod każdą pracą jest podany pseudonim autora. Niektórzy podali mi swoje strony, inni nie. Lecz nie wolno zabierać cudzej pracy i umieszczać ją w innym miejscu bez wcześniejszej zgody autora. 
3 - Autorzy prac mają do nich pełnię praw i mogą je umieszczać gdzie chcą. Miło byłoby jakby dodali, że są to pozycje na event i link, ale nie jest to nic wymaganego. 
4 - Kolejność umieszczonych prac jest przypadkowa. 
5 - Jeżeli komuś nie otwiera się link proszę dać znać w komentarzu. 
6 - Jeżeli ktoś chce to na maila proszę do mnie napisać na yumimizuno@interia.pl
Share:

18 komentarzy:

  1. Dzięki Yumi ^^ Mam prośbę, podrzucisz mi jakieś opowiadanie o Sansie? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hyymmm ostatnio czytam to opowiadanie http://archiveofourown.org/works/5391857 początek trochę nudny, ale potem się rozkręca, taaak mniej więcej w 2/3 rozdziale mnie wciągnęło :3 Nie przeczytałam jeszcze całości, aaaaale i tak fajne. Póki co. Tzn jestem na 10 rozdziale więc~

      Usuń
  2. Pdf Get Rekt

    Gdyby nie kartkówki odrazu po feriach to też bym coś napisał😭

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoookojnie, za rok będą kolejne :D

      Usuń
    2. 🎶 Hello darkness my old friend... 🎶

      Może następny Event bez Pdf.
      *patrzy na materiał na kartkówki z Niemca i historii* ciekawe czy coś w gulę napiszę?

      Usuń
    3. *w ogóle* auto korekta.

      Usuń
    4. Bez PDF? Ugh, ludzie przysyłają mi w różnych hm... rozdzielczościach swoje opowiadania. W sensie w różnych rodzajach plików. Ja je potem konwersuję w PDF bo to najłatwiejszy i najszybszy sposób aby zebrać wszystko do kupy i pokazać.
      Nie odtwarza Ci się, bo jesteś na komórce?

      Usuń
    5. Ok rozumiem, tak a na laptopa nam około 20% szans

      Usuń
  3. I co o tym sądzisz Yumi? Jak wrażenia? Oskar B.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie po evencie i po ogłoszeniu spodziewałam się większego odzewu w pracach, szczerze powiedziawszy. Ale to daje mi do zrozumienia, że albo fandom Zootopii już nie jest tak częstym gościem na moim blogu, albo po prostu nie chciało im się angażować w cokolwiek. Z drugiej strony czasu też nie było za wiele, więc.. sama nie wiem co myśleć.

      Natomiast, jeżeli pytasz się o swoje opowiadanie, to bardzo mi się spodobało i jeżeli kiedyś je dokończysz, albo też opublikujesz gdzieś lub po prostu napiszesz, będę zaszczycona mogąc przeczytać je dalej. Spodobało mi się to, że postacie są kanoniczne, tzn odzwierciedliłeś ich charakter w taki sposób w jaki był on zarysowany w bajce :3

      Usuń
    2. Co do twojego opowiadania, Oskar, zgadzam się w stu procentach z Yumi ;) Z chęcią przeczytałabym ciąg dalszy.

      Może do następnego eventu zgłosi się więcej zootopowiczów?

      Usuń
    3. Wiecie co? Moi drodzy? Coś mi się zdaje,że poprostu mało osób, które lubią zwierzogród, znają ten blog i moim zdaniem trzeba pomóc Yumi w zdobyciu rozgłosu i trzeba mówić ludziom zainteresowanym o tym blogu. Na yt jest sporo Polaków, którzy wrzucają komiksy o tematyce zwierzogrodu, można by im powiedzieć żeby pod filmikami zostawiali adres URL Handlarza iluzji. Oczywiście jeżeli Yumi się na takie coś zgodzi. To nie są jacyś wielcy kolesie tylko zwykli YouTuberzy więc w 100% nie wezmą za to kasy, ale nie wiem czy nasza Yumi chciała by coś takiego rozpoczynać. Dzięki za uznanie dla pracy Oskar B.

      Usuń
    4. Hm, jestem znana przez fandom Zootopii, mój blog nie raz był polecany na http://fgzootopia.blogspot.com/ no i dałam ogłoszenie na ich forum. Problemem nie jest to że nie jestem znana w fandomie, a to, że cóż po prostu Zootopowicze uważają, że skoro nie wrzucam od jakiegoś czasu nic z tej bajki to zapewne nie siedzę już w tym i nic więcej się nie pojawi. Nie winię nikogo za nic. Szczerze jest mi to obojętne bo nie zależy mi na popularności czy rozgłosie. Wbrew pozorom. Tłumaczę to co chcę i jak chcę, a jak ktoś na tym korzysta - to świetnie :3 Tak więc nie trzeba reklamować naprawdę.

      Usuń
  4. Dziękuje Yumi za całą Twoją pracę i inicjatywę :*
    Szkoda, że tak mało czasu było, bo inaczej na pewno bym coś stworzyła :) Na następny raz już się uda.
    Opowiadania bardzo fajne :) Oskar B., ciekawie zapowiada się ta historia, koniecznie daj znać jak napiszesz ciąg dalszy :)
    Zuzia, opisałaś dokładnie to co chyba każdy fan Zwierzogrodu sobie marzył i zrobiłaś to super :) Tylko szkoda, że tak krótko, byłoby fajnie jakbyś rozbudowała trochę końcówkę, z chęcią bym przeczytała więcej.
    Opowiadanie "Zimno" świetne :) Jakbym była na miejscu Judy też bym się wtulała w mięciutkiego Nicka ^^
    "Będzie dobrze" też jest fajne. Dobra robota z tłumaczeniem Yumi :) Jest do niego dalsza część może?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oh nie ma sprawy :3
      Hm, nie, nie ma więcej. Autorka napisała tylko tyle

      Usuń
    2. Dokładnego terminu Ci nie powiem bo sam nie wiem, ale pomysły są, chęci i wena też może w te sobotę co teraz będzie siądę przy tym oczywiście jak będę miał czas. Dziękuję za dobrą opinię takie teksty bardzo mnie motywują, więc im więcej tym szybciej zrobię kolejną część bo będę widział, że Wam się podoba ;) Oskar B.

      Usuń
  5. *bije brawo na stojąco* ZAAAAAAAJEBIIIIIISTEEEEE serio, bardzo autentyczne... Jeej, pinkne

    Warto było tyle czekać... gratulacje..

    *patrzy smutno na Yumi* Czemu dałaś tak mało czasu? W przyszłym roku też chce.. ;)

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE