27 kwietnia 2017

WIELKANOC 2017 - Ale jaja!


Witam was!
Tak jak obiecałam, dzisiaj opublikuję to co wspólnie wyszło spod naszych rąk w kwestii tegorocznej Wielkanocy. Serdecznie dziękuję tym co wzięli udział w zabawie. Dziękuję za wspaniałe obrazki i przede wszystkim za chęci!

Co do kolejnego eventu. Póki co nic nie będzie. Przede wszystkim dlatego, że... cóż zbliżają się egzaminy, sesje, wywiadówki, walka z ocenami, dla niektórych matury etc. Czas skupić się na nauce. Kolejnym powodem tego, że nie ma w tej chwili eventu - jest to, że po prostu nie mam pomysłu. Heh. Dlatego z przyjemnością przyjmę sugestie ;) 

Zasady: 
1 - Niniejsze prace to efekt pracy zbiorowej. Mogą być drukowane pod warunkiem, że będzie to tylko i wyłącznie na domowy użytek
2 - Pod każdą pracą jest podany autor, niektórzy podali też linki do swoich stron. Nie wolno umieszczać obrazków z eventu bez wiedzy/zgody oryginalnego autora. 
3 - Autorzy prac mają do nich pełnię praw 
4 - Kolejność umieszczonych prac jest przypadkowa
5 - Jeżeli ktoś ma problem z otworzeniem pliku, proszę dać znać w komentarzu

Ale jaja!
(25 stron)
Share:

34 komentarze:

  1. A ja mam pomysł!
    Event Wakacyjny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Em, że kolejny będzie w wakacje to pewne >.> Ale jaka tematyka by miała być?

      Usuń
    2. Tematem byłyby wakacje, ale nic co związane z Fandomami, albo wakacje w jakimś niezwykłym znaczeniu.

      Usuń
    3. Hmmm, skoro dopiero w wakacje, to np tematyką były by gwiazdy (choć w sumie, głupio to brzmi xD)
      Albo może skojarzenia z dzieciństwem? W sensie, jakieś wspomnienia z nimi związane, albo co każdemu się kojarzy dzieciństwo (dobra, to też trochę głupio brzmi, może lepiej już przestanę xD)

      Usuń
  2. Wow. Wszystkie prace są super *^*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dopiero teraz zauważyłam że nawet jestem w obrazku z "Wielkanoc w Krainie Iluzji" :D

      Usuń
  3. "Nie prane w Perwolu!" jebłem po całości, Yumi twoje opowiadanie także położyło mnie na łopatki, wszystkie zdjęcia/obrazki były pinkne, jak w każdym Evencie.

    PS.
    Przepraszam że nie umieściłem wszystkich, ale jest nas dużo i ciężko byłoby zmieścić wszystkich...

    OdpowiedzUsuń
  4. Sliiicnotki!! A ten sans z tym "Nie prane w perwolu" mnie rozjebalo!! 😂😂😂


    Czemu ja nie zrobiłam? Ech... Macie leki na lenistwo?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie posiadam.(mnie też by się takie przydały ;_;)

      Usuń
    2. Ja mam. Usiądź przed kompem/kartką/telefonem/czymś na czym chcesz coś zrobić, weź narzędzia, zagwarantuj sobie czas, włącz tematyczny utwór audio (np. jak piszesz coś z undertale włącz megalovanię czy inny utwór) i przygotuj ulubiony, ciepły napój. Odetnij się od świata (polecam Weekendy) po czym popuść wodzę fantazji, po szybkich kilku godzinach dostaniesz twoje dzieło.

      Usuń
    3. A jeszcze jedno. Na początek jebnij ręką w stół.

      Usuń
  5. O Cię Panie, to jest zajebiste.
    I ten uczuć, kiedy widzisz swój avatar na jednej z prac *u*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmmm, chyba na tej, gdzie jest ten piękny tekst "Nie, wyprany w perwolu" ='D *zerka na Event i udaje olśnienie* a nie, to, to ten obrazek, tego, no, Fransa, czy jak mu tam ='D


      ~a tak na serio, zajebista praca =')

      Usuń
    2. XD, dzięki, myślę że następny wyjdzie lepiej.

      Usuń
  6. Wszystkie prace są zarąbiste. No a jajka wyprane w perwolu mnie rozwaliły xd
    ~Shiro Inu

    OdpowiedzUsuń
  7. Teraz jestem mniej aktywna na blogu i czuję, że mnie tu już nie kojarzy :^ Prace śliczne, a ja jestem beztalenciem i nie umiem rysować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. *Widzi swoje prace kuli się w kulę i kryje twarz w dłoniach* o boże... O boże... Pośród tyłu ładnych prac to coś tu jest...
    *Widzi swoje awatar na jednym z Atutów* oooo dziękuję bardzo ^^ to takie miłe zwłaszcza że nie jestem tu z wami jakoś szczególnie długo ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twoja praca jest śliczna nie marudź -.- Ty lepiej popatrz na moją...A no tak, MOJE LENISTWO JĄ ZJADŁO :'D

      Usuń
    2. Wasze były ładne... Nie to co ja tam wykreśliłem.

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Czy to oznacza że oficjalnie czytelnicy tego bloga mnie adoptują? Czyli ktos mnie tu kojarzy? CUD WIELKANOCNYYYYYYYYYYYY!

      Usuń
    2. Ja do tych "artów" biorę osoby aktywne pod kilkoma z najświeższych postów... ale przy niektórych zdjęciach waliłem głową w stół (były za duże).

      Usuń
  10. Praca Mel jest cudowna xD! Wszystkie te prace są cudowne! Rajusiu, jakich my tu mamy utalentowanych ludzi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh, dziękuję xD
      Ten uczuć, kiedy widzisz swoją pracę wśród innych z Eventu =')

      Usuń

POPULARNE ILUZJE