7 maja 2017

Undertale: AU - PonyTale

Autor obrazka z miniaturki: Vector-Brony
Nazwa: PonyTale
Autor: ....?????


Charakterystyka AU
Wielu fanów MLP to również fani UT. No i odwrotnie. Dlatego nic dziwnego, że szybko powstało takie połączenie. Mamy wiele wersji PonyTale, gdzie postacie z UT są na miejscu postaci z Undertale i odwrotnie. Kucykowe wersje postaci z UT i wzajemne interakcje. Nie ma określonego kanonu, nie ma też nic narzuconego z góry. Po prostu, połączenie My Little Pony i Undertale. Noo, prawie. Jeżeli wchodzimy w tę wersję, gdzie postacie z UT sa po prostu kucykami, znaczki na boczku są albo w kształcie serca - czerwone oznacza brak zabitych, a czarne geno, Chara ma pęknięte serduszko na boczku. Tak po pozostałe wersje nie mają specjalnego kanonu. 







Share:

11 komentarzy:

  1. Discord jako San xD
    Yumi, to chyba AU najlepiej do ciebie pasuje =D

    OdpowiedzUsuń
  2. ...

    Bajka dzieciństwa połączona z ulubioną tymczasowo grą...

    Nie mam pojęcia czy się śmiać czy płakać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wpisz na przeglądarce ponyTown i to jest taka angielska gra że możesz stworzyć sobie postać jaką chcesz tylko że trudno tam polaka znaleźć :\

      Usuń
  3. O! Nie spodziewałam się tego smoka jako Frisk XD (Nie mogę sobie przypomnieć jak się nazywał, ale czy miał jakoś na F? Albo T?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spike chyba... Nwm. .. Chyba tak..




      (A było wczoraj oglądać z siostrą, ale nie grałam w GTA....) XD

      Usuń
  4. Pfhahaha xD To... To jest zabawne xD
    Czy tylko mnie wnerwia Celestia? Ja tam wole Lune ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jej! Fani Luny łączmy się!

      Usuń
    2. Czy tylko ja nie oglądałam MLP w dzieciństwie i obecnie nie oglądam, a samą bajkę znam po prostu z obrazków, piosenek lub od koleżanki? xD
      I mimo, że jej nie oglądam, to gdybym oglądała, to chyba bym najbardziej lubiła Lunę i Sombre xD
      https://www.youtube.com/watch?v=LWUmsY1yMvc
      https://www.youtube.com/watch?v=i7PQ9IO-7fU
      To są zajebiste animacje, jedną wielbię za pomysł, drugą za pomysł i wykonanie *-*

      Usuń
    3. Nie, Melinda, pociszę cię-też nie oglądałam (noo... Może kilka odcinków jak byłam u młodszej kuzynki) a Luna wymiata ^^

      Usuń
    4. https://www.youtube.com/watch?v=g2PCNKlddJY
      Właśnie znalazłam tą animacje
      To jest piękne *-*

      Usuń
  5. Ten obrazek z Undynie to wygryw XD

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE