7 maja 2017

Undertale: EnderTale - Rozdział I [tłumaczenie PL]

Autor: tc-96
Tłumaczenie: Sesenka
OBA TŁUMACZENIA ZOSTAŁY PORZUCONE (WZNOWIENIE NASTĄPI WRAZ Z KOŃCEM PRZEGLĄDU BLOGA)

Spis treści:
Tłumaczenie Twister                             Tłumaczenie Sesenka
Część 1                                                        Prolog
                                   Część 2                                                  Rozdział I (Obecnie czytane)
Część 3                                                  Rozdział II
Część 4                                                                   





















Share:

16 komentarzy:

  1. Wow! Zarąbiste tłumaczenie! Czekam na next! ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. POMŚCIJ MNIE FRIIIIIISK!!!!!!
    Jezu, sam początek komiksu jest zajebisty QvQ

    OdpowiedzUsuń
  3. oglądam te komiksy! (tylko szkoda że nie ogarniam angielskiego XD)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komiks jest zajebisty! *w*

    OdpowiedzUsuń
  5. "Papyrus.exe przestał działać..."
    UMARŁAM XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma to jak samego siebie zaorać xD

      Usuń
    2. *'' Przecinek exe. przestał działać...''* XD

      Usuń
    3. "mój_chory_śmiech.exe został aktualizowany"
      x'D

      Usuń
  6. Ahh. Jakiś czas temu natknęłam się na ten komiks na watt. On jest zajebisty! Ciesze się, że go tłumaczysz ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. "oglądasz za dużo anime frisk!"- <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie Naruto oglądała, dlatego teraz taki badass ='D
      A tych uników na pewno nauczył Sans, jak nic! xD

      Usuń
  8. OMG Frik jest tu świetna tak samo jak Azzy, Papyrus także jak zwyle świetny! Cały komiks genialny tak samo jak tłumaczenie! Nie mogę doczekać się następnego *-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Psy zaciągnęły Sansa na żarełko, no ja nie mogę xD Amelia.exe_przestałDziałać c:

    OdpowiedzUsuń
  10. Oglądasz za dużo anime Frisk!
    Umarłam XDD

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE