14 maja 2017

Undertale: AU - Swaptale

Nazwa: Swaptale
Autor: scotchtapeofficial


Charakterystyka AU
Komiks, który umarł śmiercią naturalną blisko rok temu. Jego idea zakładała, że Chara z Geno oraz Frisk z pacyfisty zamienili się miejscami na chwilę przed wykonaniem ostatniego ruchu. W przypadku Friska miało być to oszczędzenie Floweya, natomiast w przypadku Chary zabicie Sansa. 
I tak oto, pod koniec pacyfisty mamy Charę z pełnym lvl i chęcią wymordowania wszystkich potworów (ostatecznie zabija Sansa), oraz Friska, który nie ma żadnego poziomu i musi przemówić Sansowi z geno do rozsądku, że nie jest tą samą osobą, która zabiła jego brata. 
Autor sam przyznaje, że był już zmęczony rysowaniem rzeczy z UT więc wstrzymał swoją działalność, powiedział, że może wróci do tego komiksu, lecz od ponad roku nic już nie wrzucał, dlatego wątpię by dalej to zostało pociągnięte, choć przyznam, że AU miało potencjał. 






Share:

6 komentarzy:

  1. Słyszałam dużo o tym AU. Szkoda że autor sie wstrzymał ;c

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh, czytałem ten komiks, był naprawdę fajny i miałem nadzieję że po prostu mój tłumacz to porzucił.

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam ten komiks. Nawet się nie skapnełam, że jest nieskończone XD

    OdpowiedzUsuń
  4. ta nazwa mi nie pasuje do tego AU

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaraz zaraz...przecież to tori przypadkowo dedła są są nie chara

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE