14 lipca 2017

Undertale: AU - Misery

Nazwa: Misery
Autor: zarla-s


Charakterystyka AU
Jeżeli jesteś tutaj bo szukasz czegoś przy czym będziesz ryczeć - jesteś w odpowiednim miejscu, jeżeli nie. Najlepiej zamknij to okienko i przejdź do innego AU, bo już sam opis jest ciężki.
A więc niby mamy szczęśliwe zakończenie, bo Frisk wszystkich wypuścił, a postacie mogą wieść normalne życia. Wszystkie, z wyjątkiem jednej, a właściwie dwóch. 
W tym AU Sans umarł, na dziwną chorobę, nie dało się go uleczyć. Seria krótkich ściskających za serie komiksów pokazuje, jak Papyrus sobie nieradzi po śmierci brata. Tęskni bardzo, chodzi wszędzie ze słoikiem w którym trzyma prochy Sansa i nie chce pogodzić się z jego śmiercią, przeżywając wewnętrzną depresję i zmęczenie z powodu zaprzeczania faktom. 




Share:

6 komentarzy:

  1. O mój boże. Widziałam kilka obrazków... Ładne rysunki i fajny pomysł. Ale... Sans... Biedny Papuś

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam je ;_; zawsze mi serce pęka jak ja czytam ;_____;

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieeeeeee, zaraz się poryczę ;_; *idzie czytać*

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja widziałam nawet dub z tego ;-;

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE