Autor: PetStarPlanet
Charakterystyka AU
Opiera się na zamianie postaci jak i ich charakterów, no i zmianie lokacji najczęściej na ich przeciwności. Poza standardowym motywem z koniecznością przejścia przez Podziemie, jest dodanie elementu "ciemności" która powoli pochłania serca potworów sprawiając, że stają się złe. To z niej został stworzony Gaster w tym AU. Ciemność ta może nawet zabić potwora.
Głównym bohaterem jest Asriel, przedstawiany w formie dziecka. Po wchłonięciu duszy Frisk, może stać się dorosłym. Gaster przejął funkcję Floweya z oryginalnej gry. Jest w całości pochłonięty przez ciemność i zły do szpiku kości. Właścicielem zajazdu jest Metta (Mettaton w wersji ducha) który jest tutaj bardzo popularny. Toriel, która nadal jest tutaj matką Asriela, zajmuje się gotowaniem. Undyne nie ufa nigdy do końca Asrielowi i kiedy ten postanowi zabijać potwory, staje się głównym bossem. Generalnie postacie są bardzo pomieszane. Frisk jest tutaj niezależny, NPC, którego Asriel może zabić (i zagarnąć jego duszę wraz z mocą) albo oszczędzić (wtedy się zaprzyjaźniają). Papyrus to dowódca straży, Sans królewski naukowiec, uwielbiający kawały i odpowiedzialny za stworzenie Gastera. Królem natomiast jest Napstablook, zaś Chara to jego adoptowane dziecko.
Wygląd postaci pozostaje bez zmian
Sans, ty jełopie, jak mogłeś tak bardzo spierdolić przy tworzeniu Gastera?! ;_;
OdpowiedzUsuń