1 maja 2017

Undertale: AU - Westerntale

Nazwa: Westerntale
Autor: tanuki-desugiminan thebonezonedeluxe jazzhands966


Do tego AU jest wiele wersji, gdzie właściwie wszystko jest podobne. Znaczy się klimat. Dziki zachód. Po prostu. Role pełnione przez postacie z UT jak i czasem fabuła, się różnią od siebie. Postanowiłam więc przedstawić kilka wersji jakie mamy. 

Charakterystyka autorstwa Tanuki
Jest to Rosjanka, która właściwie stworzyła po prostu kilka obrazków. Bez szczególnego opisu wnioskować można, że Frisk, Mettaton, Sans i Papyrus (w wersji Fell) są kimś w rodzaju bandytów na Dzikim Zachodzie

Charakterystyka autorstwa Gimi
Jest to koreańska wersja, gdzie np Asgore jest burmistrzem, Papyrus Meksykaninem, Undyne szeryfem i tak dalej. Z racji na barierę językowa trudno mi jednak powiedzieć, czy jest do tego jakaś większa fabuła, czy po prostu kilka obrazków. 

Charakterystyka autorstwa Bone
Tutaj miała powstać cała historia pod postacią opowiadania, lecz albo autorka jej nie zrobiła, albo ja nie umiem jej znaleźć. Jak widzimy szeryfem jest Frisk, Sans np czyści-butem etc. 

Charakterystyka Jazz
Najbardziej chyba rozwinięte AU podchodzące pod tę kategorię. W tym AU potwory nie mają magii. Bardzo się boją technologii i przede wszystkim zmian. Głównymi bohaterami jest Frisk i Alphys, która ma wiele tajemnic (jak chociażby zainteresowanie zakazaną przez potwory magią). Sans jest szeryfem, zbirem jest Flowey, Grillby prowadzi saloon. 






Share:

11 komentarzy:

  1. Uh, nie wiem czy to błąd czy mi się nie chce załadować, ale zauważyłam, że w spisie nie ma ani Warriortale ani Westerntale :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo póki co nie ma. Umieszczam nowe opisane AU miarowo i z czasem, bo co rusz pojawiają się nowe >.> Oba AU jak i kolejne które dzisiaj opiszę pojawią się w spisie -_-

      Usuń
    2. Oh, przepraszam, nie chciałam cię zirytować. Dlaczego ja nigdy nie myślę zanim coś napiszę? xd

      Usuń
    3. Neeeh nie jestem zirytowana, spokojnie xD

      Usuń
  2. Yumiś, jakby co, przesłałam ci komiks.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jezu, ten pierwszy obrazek z Postaciami z UF *-*
    aż szkoda, że nie ma do tego żadnego komiksu, czy chociażby opowiadania. To ma wielki potencjał *u*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyobraziłam sobie sposób w jaki Flowy przemieszcza się w tym kowbojskim bucie >.>
    MÓZGU, JEŻELI TAM JESZCZE JESTEŚ, ZAPRZESTAŃ NATYCHMIAST!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie on śmiesznie w tym wygląda xD Jak dla mnie, to on chyba w tym kica xD *kic kic kic kic kic kic* ='D

      Usuń
    2. No właśnie też tak pomyślałam xd

      Usuń
    3. Aż chciałabym to zobaczyć xD

      Usuń
  5. Sans na czyści buta? No to już przesada!

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE