1 maja 2017

Undertale: Nauka [tłumaczenie PL]

Autor: raintalker
Tłumaczenie: Człowiek
Share:

13 komentarzy:

  1. To Sans, nie ma co ogarniać. I TAK TEGO NIE POJMIESZ SWOIM ZWYKŁYM UMYSŁEM! XD

    OdpowiedzUsuń
  2. W tym przypadku widzimy praktyczne zastosowanie teorii teleportacyjnej cząsteczek. Mianowicie każda cząsteczka we wszechświecie może znajdować się w kilku miejscach na raz, a dokładniej przenosić swoją masę/energię/etc do punktu o innych parametraaaaaa.... ERROR! ERROR! Wykryto przegrzanie mózgu! Trwa awaryjne zamykanie systemu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *Error wychyla się zza ściany* ktoś mnie wołał?

      Usuń
    2. Error wracaj do siebie albo ci kapcia zawinę xD

      Usuń
    3. Error: *mordercze spojrzenie w stronę Oczytanej* WARA. OD. MOJEGO. KAPCIA. *powoli cofa się za ścianę dalej wpatrzony w oczytaną wzrokiem, który mógłby zabić*

      Usuń
    4. Oj Error ja wiem, że ty również uwielbiasz nasze kilkugodzinne pościgi po tym jak ci zawinę kapcia za twoje niemiłe zachowanie wobec Inka :33 *robi słodkie oczka i podaje Errorowi herbatkę xD*

      Usuń
    5. O to nie tylko ja dręczę naszego glitcha? Część Error!!! wiesz przecież że my Cię kochamy ^^

      Usuń
    6. Error: *Patrzy na nie nieufnie* Ale macie mnie nie dotykać... I WARA OD MOJEGO KAPCIA >.< *Bierzę herbatkę i idzie sobie*

      Usuń
  3. Jego logika mnie przerosła :\

    OdpowiedzUsuń
  4. https://www.youtube.com/watch?v=1RrGv1dESpE&feature=youtu.be
    Sans znowu łamie wszelkie prawa świata! (to chyba jego Hobby)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie rozumiecie? To Undertale, co tu dużo gadać xDD

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE