9 maja 2017

Zmiany, zmiany, zmiany. No i oficjalny tumblr

No to tak, już tłumaczę niewielkie zamieszanie ze spisem treści AU. Wczoraj z przerażeniem i wielkim podziwem dla samej sobie odkryłam, że zrobiłam już ponad 200 opisów różnych AU. A od dawna nie dodawałam tego co wrzucacie w komentarzach (aby nie robić sobie bałaganu), nie sprawdziłam jeszcze listy AU z DA, no i mamy gry zrobione przez fanów. 
Dlatego też poszłam za radą kolegi, który oznajmił mi dzisiaj w autobusie, że powinnam spis treści rozdzielić. No i w sumie miał rację. Mamy ponad 200 AU, gdzie to nie są wszystkie! Nie wiem ile ich będzie i ugh, czy kiedykolwiek zawrę je wszystkie. Szczerze, wątpię xD Ale zabawa jest. 
Tak więc od teraz, spis treści jest podzielony na pięć części po pięć literek w każdej. 
Myślę, że to ułatwi zadanie i wam i mnie. 
Nadal można przesyłać nazwy w komentarzach, najlepiej pod tą starszą, gdzie są wszystkie spisane. AAAAAle można i pod tymi podzielonymi. 

Ah no i zrobiłam tumblr. Taki oficjalny. Kilka osób znalazło już mojego od śmieci z Undertale xD Heh, no ale ten będzie oficjalny z Handlarza Iluzji. Zaraz do niego poprzerzucam obrazki jakie od Was dostałam, a które póki co są na tumblr. Do tego fanarty do tłumaczonych opowiadań. Oczywiście wszystko z koniecznymi podpisami i linkami ;) Aby nikt się nie bał o nic. 
Jeżeli jakiś autor nie życzy sobie abym publikowała jego prace na tumblr może pisać do mnie prywatnie na maila ;) Aaaale myślę, że wiecie jak się cieszę zawsze z każdej waszej pracy, żeee tacy źli to chyba nie będziecie. Uwielbiam się chwalić i doceniam Waszą pracę kochani!
No albo np jeżeli nie podam strony, bo albo jej nie znam, albo w momencie przesyłania mi zdjęcia - nie mieliście własnej strony.. toooo... To możecie dać tutaj link w komentarzu do obrazka jaki znajdzie się na tumblr i przesłać stronę do której ma być odniesienie :D 
Ah, no i na tym tumblr będę też publikowała takie rzeczy jak np progres robienia animacji do kolejnych rozdziałów mojego AU. 

Po co to wszystko? Mmm powiem szczerze, aby się pochwalić. Tumblr obok DA jest jedną z głównych stron, gdzie przesiadują fani zarówno Zwierzogrodu, jak i Undertale. W ten sposób pokażemy, że nasza twórczość, w sensie twórczość polaków - też jest wiele warta i sami potrafimy tworzyć zajebiste rysunki i nie tylko! 
No i chcę się też pochwalić jak bardzo mnie kochacie, bo jestem z tego powodu tAAAAAAAka szczęśliwa. 

Tak więc


Śmiało możecie obserwować. Wszystkie prace pojawią się z czasem.
Share:

38 komentarzy:

  1. Yey! ^-^ Jeśli chodzi o spis treści, to rzeczywiście bardzo dobry pomysł z rozdzieleniem go, bo przyznam, że mi się wolno wczytywał przez tą ogromną ilość AU (200 AU, i to nie wszystkie, jprdl x.x)
    I już zaobserwowałam oficjalnego Tumbrla! xD Tylko czekać na nowe posty xD. I niech się świat o nas dowie! xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobry pomysł z rozdzieleniem spisu treści :D
    ale omg, aż 200 AU? i ich jest więcej!? no to mam idealną piosenkę XDD https://www.youtube.com/watch?v=jEikBT-Bl_g&t=0s

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To końcowe podsumowanie xD Pikne xD

      Usuń
    2. XDDD Gdy sans zobaczył tą notkę że jest więcej niż 200 AU ... :
      Sans: Cholera!! Brak tlenu!! Zaraz tu uduszę się!!
      ja: Sans do cholery jesteś szkieletem nie musisz oddychać
      Sans: ..... Choć ze mną! A znajdę, nam dwie maski tlenowe!!
      Ja: ..... serio sans?

      Usuń
  3. Bardzo dobry pomysł z rozdzieleniem AU zwłaszcza, że ja sama w międzyczasie trafiłam na sporo z nich, których nazwy muszę wysłać xD Serio już 200? Jakim cudem o.O Jak będę miała dłuższą chwilę wolnego czasu to oczywiście zerknę na Tumblr. Niech zagraniczny fandom widzi, że ten polski też ma coś do powiedzenia :3

    OdpowiedzUsuń
  4. *Pacza na Tumbrl* Widzę, że Yumiś nie próżnuje =D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. *pacza razem z Mel* No nieźle Yumi :DD

      Usuń
    2. Mmm zastanawiam się czy wrzucać tez obrazki z eventów... Mmmm

      Usuń
    3. Myślę, że tak xD

      Usuń
    4. Myyyhym tylko wpierw wezmę zrobię sobie coś do jedzenia, a potem powrzucam oc do PatronTale jakie od Was dostałam :D

      Usuń
  5. Świetny pomysł z rozdzieleniem spisu, biorąc pod uwagę ile jest AU i jak wolno ładowała się strona. (Chociaż może to tylko u mnie ;-;)
    No i Tumblr jest IDEALNY. (Zawsze chciałam zobaczyć wszystkie prace, a większości mi nie wczytywało :/)
    MÓJ BOŻE kreska Rydzi przyprawiła mnie o orgazm oczu *^*
    *Ukradkiem wyrzuca swoje mazidła za biurko gdzie-nikt-ich-nigdy-nie-znajdzie*
    Teach me master!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że to był najlepszy orgazm w twoim życiu xD

      A więc... *przybiera ton Papyrusa*
      Człowieku! Idź i rysuj! Ja wspaniała Rydzia (pffdd! *parsknięcie*) wierzę w ciebie! A potem wyślesz to Yumi! XD

      Usuń
    2. Uwierz, że tak xD
      Dziękuję za poradę Rydziu wspaniała~
      *Oddala się w pokłonach*

      Usuń
    3. Moja mózgownica wpadła na genialny pomysł...RYDZIATALE!!!!!!!!!!!!!!!!!XDDDDDDDDDDDD

      Usuń
    4. Wtf? XD każda postać jest mną? xD

      Usuń
    5. Tak, dokładnie xD
      3 razy tak xD

      Usuń
    6. Hahah! No to Melcia pomożesz mi z grafika :D

      Usuń
    7. Rydziatale? O raaany, co to się porobiło jak mnie chwilę nie było? xDD

      Usuń
    8. Patrz Yumi, ty masz swój paring a ja całe au wypełnione mną xD

      Usuń
    9. Yumi szykuje Ci się nowe AU do opisu XD

      Usuń
    10. Proponuję aby Sans-Rydzia opowiadała same zboczone żarty :3 Yes, that's me. A Toriel-Rydzi nie było. Pomińmy ten fakt. A jak już musi być, to niech będzie najlepszą matką na świecie xD

      Usuń
    11. To będziesz musiała opowiedzieć trochę o swoich doświadczeniach, jeśli Rydzia!Toriel ma być najlepszą mamą na świecie xD

      I już łapie za ołówek! >3<

      Usuń
    12. Zboczony Rydzia!Sans mi odpowiada XD

      Usuń
  6. To jak bede w domciu to odrazu wrzuce wasze tumiego do obserwacji.(bede was sledzic )

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jestem na bieżąco z twoim kontem ze śmieciami z UT! To jest świetne xD

    OdpowiedzUsuń
  8. Yuuumi, wysłałam komiks XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooooo! Jaki? ( ͡° ͜ʖ ͡° )

      Usuń
    2. *wywraca oczami* wiem kochanie, wrzucę go jutro ^^ wystarczyło, że na fb napisałaś xD Ja naprawdę mam cały czas pocztę otwartą, więc nie trzeba mnie o wszystkim informować xD

      Usuń
    3. A, wyybacz, nie widziałam że na fb zobaczyłaś XD Sooorki za zawracanie głowy XD

      Usuń
  9. Czy na tumblr będziesz wrzucała opowiadania i inne teksty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nope. Tylko obrazki. Wszystkie teksty są na blogu.

      Usuń
    2. Uwierzmy w siebie UnderZjeby XDDDDDDD

      Usuń
  10. Byłam na tumblrze i wygląda fantastycznie.
    Yumi, mam małą prośbę.
    Czy przy moim rysunku ( Sebastian z Kuroshitsuji) mogłabyś dać linka do mojego bloga?
    http://cienpisarza.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiecie, jak ja długo czytałam te AU?! XD Wszystkie co do jednego! I czasem zaglądałam, jaki nowe wstawiła Yumi... Dobra robota c:

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE