16 kwietnia 2017

Undertale: AU - Terrortale

Nazwa: Terrortale
Autor: terrortaleau


Charakterystyka AU
Motyw snów. Frisk jest normalnym dzieckiem który funkcjonuje za dnia w normalnym świecie pozbawionym magii czy potworów. Jednak kiedy idzie spać, śni koszmary. Każdej nocy inny, w którym musi walczyć o przetrwanie. Boi się kłaść spać, żadne leki nie pomagają, nikt nie jest w stanie mu pomóc. Co jest najgorsze? Potwory chcą go zabić aby wydostać się z góry, oczywiście. Wszystkie są karykaturalnym, negatywnym przedstawieniem postaci jakie dobrze znamy. Chamskie, opryskliwe, z którymi nie idzie się dogadać. Co więcej, rany jakie zostają zadane Friskowi we śnie, mają wpływ na jego ciało podczas dnia. Dla przykładu - kiedy skaleczy się w policzek, rano budzi się z identyczna raną na twarzy. 




Share:

10 komentarzy:

  1. O mój boże! To AU jest genialne! 8^8 Muszę koniecznie zrobić na jego temat jakiś komiks! :) :3

    OdpowiedzUsuń
  2. ;-; Nie chciałabym mieć takich koszmarów ;-; w szczególnosci, kiedy by mnie Sans Krzywdził, albo Papy - Kiedy w jakims AU Papy jest zuy, to jest SERIO zuy ;_____;

    OdpowiedzUsuń
  3. To AU, przynajmniej postacie, strasznie przypomina underfell ;-;
    Artisttale mi się taaaaak spodobało <3 a ja też swoje tworzę, i tam mam siistry właśnie jadna to Arial a druga Calibri :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale ten sans jest boski aż będę mu składać pokłony

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten ostatni obrazek - Sans z fuck'iem xD
    A Papyrus przypomina mi trochę FellPapyrus'a.

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE