13 kwietnia 2017

Undertale - Aftertale - Część 2 [Part 2 - tłumaczenie PL]

Notka od tłumacza: AU zwane Aftertale z którego znaną postacią jest Geno!Sans jest autorstwa loveofpiggers. Za tłumaczenie jest odpowiedzialna Yumi Mizuno. Fabuła wygląda następująco. Sans budzi się znowu po kolejnej ścieżce ludobójczej wykonanej przez Frisk. Zrezygnowany i zmęczony faktem, że człowiek ciągle i ciągle wraca, tylko po to aby ich zabić, nie wie co może zrobić. Z pomocą przychodzi mu Geno. Postać wyglądająca tak samo jak on, kryjąca się w panelu kontrolnym. Proponuje pomóc Sansowi uporać się z problemem. 
SPIS TREŚCI
Część 2 (obecnie czytana)






































Share:

24 komentarze:

  1. ALE TO JEST CHOLERNIE DŁUGIE. Jak ty to robisz? XDD Oke, jakby co podesłałam ci kolejną część Rzeeeeeeeki :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem kochanie, piknęło mi kiedy dostałam wiadomość xD
      Hm, tłumaczę partami. Ten komiks tłumaczyłam w sumie trzy dni :3

      Usuń
    2. Yumi tyle powiem OMG ZAJEFAJNY KUMIKS

      Usuń
  2. Omg...

    https://drive.google.com/file/d/0Bwih3zbGm6DRYzZTQjFrZHNEZE0/view?usp=drivesdk

    Działa wam ten link? Bo tam jest mój cudowny komiks po niemiecku którego mi się nie chciało tłumaczyć xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Działa... nawet fajny, wcale nie widać tam żadnych nawiązań.

      Usuń
    2. XDDDD no co poniosło mnie!!

      Usuń
    3. A tak na serio, to jedynie zrozumiałam, że chodzi o Pokemon Go i o Snorlaxa, więcej już za bardzo nie xD

      Usuń
    4. Bo ogólnie o to chodziło xd
      Ale te zdania są na poziomie podstawówki, ale łatwo się domyślić XD.
      Taaa.. Chciałam narysować sansa ale pan powiedział że mają być "3 personen" a skoro nikt UT nie zna tooo.
      Przepraszam za Betty ;_;

      Usuń
    5. Ja w podstawówce miałem angielski a w gimbie mam początki niemieckiego... więc kierowałem się bardziej obrazkami niż tekstem...

      Usuń
    6. Jaaaaa wgl nie miałam niemieckiego
      tylko w gimnazjum rosyjski =')

      Usuń
    7. Za tydzień mam etap ustny konkursu z niemieckiego i jak widzę cokolwiek w tym języku to od razu mi się po prostu słabo robi eech ;/
      Ale komiks fajny xD

      Usuń
    8. Melinda fajnie masz! Zawsze chciałam rozumieć rosyjski XP

      Ja się uczę niemieckiego od pierwszej klasy podstawówki, poza tym mam geografie i komputerowe po niemiecku oraz klasa z rozszerzonym niemieckim więc nim już rzygam :/

      Usuń
    9. Dzięki nessie 😊
      Robiłam go dla jaj ale mi nawet wyszedł xd
      Razem go robiłam 6 godzin (4 godziny postacie o.o)

      Usuń
    10. Ooo ja też zawsze chciałam nauczyć się rosyjskiego! Chętnie zmieniłabym niemiecki na rosyjski xd

      Usuń
    11. Rosyjski jest na tyle fajny, że połowa słów w wymowie jest bardzo przypominająca polski xD
      Nawet litery nie były trudne do nauczenia się xD
      tam "g" czyta się jak "d"
      "H" jak "n"
      "n" jak "p"
      "p" jak "r"
      "y" jak "u"
      "u" jak "i"
      a słowo "ja" po rosyjsku to tylko jedna litera xD odwrócone "R" i czyta się to "ja" :v

      Usuń
    12. O.o
      A mówią że polski to jeden z najtrudniejszych języków..

      Usuń
    13. bo tak, wiesz jak u nas jest przejebane z gramatyką?
      Jeszcze te wszystkie "ś", "ć", "ą", "ę", "dż", "dź", i jeszcze inne rzeczy
      dla obcokrajowców to masakra =')

      Usuń
  3. Biedna Alphys nie chciała żeby Paps słyszał xd.Nadal nie czaję o co chodzi z jabłkiem nad jego głową ._. A i Yumi,wysłałam ci 4 część cybertale.
    ~Shiro Inu

    OdpowiedzUsuń
  4. O jaaaaaaaaaaaaa!♥ Ten komiks jest slodki! Fajnie jest tu przedstawiona relacja braci, Undynie i Alphys. No ale oczywiście...WSZYSTKO MUSIAŁO SIE SPIEPrZYĆ ='D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt by nie był sobą, gdyby to się nie spieprzyło
      Każdy by tak zrobił =')

      Usuń
  5. Genooooo! :3 jak Ty to tak szybko tłumaczysz to ja nie wiem 😮

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE