13 kwietnia 2017

Undertale: Komiks autorstwa Statsy CoVeR cz IV









Share:

22 komentarze:

  1. WTF?! CO SIĘ TAM DZIEJE?! ;-;
    I czemu cię tak skrzywdzili Sansy?! ;-;
    I... skąd on ma tą kokardkę? =.=

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. #Spoiler#































      Hm... Powedzm że powoli zaczyna sobie przypominać dlaczego jego AU zostało 'skasowane

      Usuń
    2. Ale że co, Error jebnął go w łeb i tak mu niechcący skasował AU? (przepraszam, mam głupawkę xD)

      Hmmmmm, czy Error widzi jego prawdziwy wygląd? =.= czy po prostu ma cos nie tak ze wzrokiem? =.=

      Usuń
    3. 1. AU skasował ktoś inny.

      2.Y U P.

      Usuń
    4. ;-; wolę jednak nieprawdziwy wygląd Sansiego, jest bardziej ulocy ;-;

      Usuń
    5. Spokojnie.... To tylko 'tymczasowy wygląd' w dalszych częściach się wszystko wyjaśni xd

      Usuń
    6. A wgl czemu go tak zostawili? xD
      Takie:
      "-O kurwa, Error, co żes zrobił?!
      -Tak jakos wyszło... dobra ja spadam
      -Ej, poczekaj na mnie!'
      xD przepraszam, musiałam xD

      Usuń
  2. "Och! Ja jestem..." JOHN CENA! RATATATA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaaaaa... Raz pisze Och a raz Oh.... Ale powiem jedno.... To RATATATA mnie rozwaliło xD

      Usuń
    2. Jebłam xD
      A tak własciwie to czemu nie napisałas jego imienia. On nie ma imienia?! ;-;

      Usuń
    3. Ma ale jego imię będzie mi później potrzebne XD

      Usuń
    4. No to chociaż powiedz, jak ma na imię xD







      i tak wiem, że nie powiesz, tylko pozostawisz ten smaczek na później, aby nas torturować (albo chociażby mnie) tą skrywaną wiedzą >3>

      Usuń
    5. Zgadza się xd Stata Zua XD

      Usuń
    6. TO JEST BEZIMIENNY Z GOTHIKA

      Usuń
    7. No przynajmniej wiesz ile ma liter... A na razie możesz go nazywać jak chcesz chociażby Tuto :)

      Usuń
    8. Bedę go nazywać Nitka! xD Bo czeka na nitki, by wydziergać zajebisty sweterek xD

      Usuń
    9. O! Też dobry pomysł B) A

      Usuń
    10. Oszywiscie, ja mam same dobre pomysły B)

      Usuń
  3. Zajebiste. I tylko tyle mogę powiedzieć... Albo powiedzieć tak *kaszle*
    OMG!!!! TO JEST ZAJEBISTE!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I jeszcze chcę się zapytać, czy mogę narysować (skoro znam już wygląd) twojego Sans'a z Creator?

      Usuń

POPULARNE ILUZJE