3 kwietnia 2017

Undertale - Aftertale - Część 1 [Part 1 - tłumaczenie PL]

Notka od tłumacza: AU zwane Aftertale z którego znaną postacią jest Geno!Sans jest autorstwa loveofpiggers. Za tłumaczenie jest odpowiedzialna Yumi Mizuno. Fabuła wygląda następująco. Sans budzi się znowu po kolejnej ścieżce ludobójczej wykonanej przez Frisk. Zrezygnowany i zmęczony faktem, że człowiek ciągle i ciągle wraca, tylko po to aby ich zabić, nie wie co może zrobić. Z pomocą przychodzi mu Geno. Postać wyglądająca tak samo jak on, kryjąca się w panelu kontrolnym. Proponuje pomóc Sansowi uporać się z problemem. 
SPIS TREŚCI
Część 1 (obecnie czytana)


































Share:

27 komentarzy:

  1. Jeeeez ;_; To jak dał ludziowi bluzę, a potem jeszcze go nosił ;___; Cute ;_;
    I te sny, Jeeeeeeeeeeez, to jest super, czekam na więcej ;3;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie są tylko i wyłącznie sny-y

      Usuń
    2. I know, nawet bez opisu można mieć podejrzenia, że to nie są tylko sny x3
      Ale i tak zajebiste ;3;

      Usuń
  2. To jest smutne ;_;. Ale on teraz idzie pazyficzna ścieżka więc chyba nic się nie stanie. Ale w sumie ja tego nie rozumiem - jak tak małe dziecko może kogoś zabić? Ja serio tego nie rozumiem, sama tego nie potrafie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz, że nie potrafisz, a porównujesz się do Chary? Koochana, kiepska z Ciebie socjopatka w takim razie :D

      Usuń
    2. Znaczy się jeśli chodzi o zabijanie to nieeee ale jeśli chodzi o zainteresowania i ulubione rzeczy to jestem :v

      Usuń
    3. Yhhh ale na dobrą sprawę o Charze wiadomo niewiele, nie ma nic o jej ulubionych rzeczach, poza tym, że lubiła jeść czekoladę. Nie ma też nic na temat jej zainteresowań. Nie są wyjaśnione motywy działania etc. Ponad to, ta Chara z przeszłości - przyjaciółka Asriela - oraz ta Chara po przejściu geno to nie jest ta sama osoba >.> Tak zasadniczo...

      Usuń
    4. Nooo tak ale jeśli chodzi o Chare z glitchtale (tą dobrą a nie ogarnieta hejtem) to wszystko się zgadza :). Chara jest fajna a ta z geno to tylko ma uświadomić graczowi jaki on jest zepsuty.

      Ps. Moja mama jest imienniczką Beti z glitchtale XD

      Usuń
    5. Beti z Glitchtale jest ZŁA!!!
      Ona zamordowała Alphys!
      Alphys rozumiesz!?
      To jest złe... :(

      Usuń
    6. I SANSA!!!
      JAK MOGŁA!!!
      SANS SIĘ POŚWIĘCIŁ!!!

      Usuń
    7. Napcia MOJA MAMA TEŻ XD

      Usuń
  3. Jej ! Dzięki Yumi! Co prawda już trochę znam to AU, ale czytając komiks zgubiłam się w połowie , gdyż "Mój inglisz is soł bjutiful " Widzę, że z jednego świetnego komiksu zabrałaś się już za drugi, nic tylko podziwiać i rozkoszować niesamowitym komiksem i tłumaczeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dziękuję, dziękuję ^^ Ja czytam ten komiks cały czas, autorka go już prawie kończy, więc postanowiłam zabrać się za tłumaczenie. Niebawem się zrównamy. Tak więc na ostatnią cześć będziemy musieli poczekać, bo autorka publikuje po 2-3 strony na tydzień... A czasami robi sobie przerwy, więc

      Usuń
  4. Aha i Yumiś w jednym dymku nie jest przetłumaczone (dymek papyrusa dokładnie) ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poprawione ^^ Umknęło mi, pewnie ze zmęczenia ^^

      Usuń
    2. Yumi nie mów mi tego tylko idź spać albo przynajmniej odpocząć. Ty nie jesteś mettatonem żeby tak się przemęczac. Ba nawet mettatonowi się baterie kiedyś wyczerpią. Kochanie proszee idź bo się martwię jak sans o papyrusa 🙏

      Usuń
  5. Ech.. czasami wstyd mi za to, że jestem człowiekiem.. Tak mi szkoda Sansa, że musi tak cierpieć ¬‸¬ Coś czuję, że przy tym AU polecą łzy :")
    Ale tłumaczenie świetnie, jak zawsze zresztą ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. O BOŻE, TO JEST PIĘKNE:

    https://www.youtube.com/watch?v=FXOiTBTFxpE&ab_channel=lup

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten moment gdy kolejny raz czytasz tytuł a nagle olśniewa cie że z tego AU pochodzi Geno a on nie miał za szczęśliwej historii... I już lecą łzy

    OdpowiedzUsuń
  8. Oho. Zerknęłam tu w dobrym momencie. Undertale'owe hype już jakiś czas temu opadło, ale do tego AU będę zaglądać. ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Cie!!!!!!!!!!!!!!!! (nie wazne ze sie powtarzam, ewentualnie zwymiotujesz od ilosci mojego slodzeia XD)♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy tylko ja nie mogę włączyć następnych części?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, niżej masz tagi. Wejdź w ten z Aftertale. Komiks nie jest jeszcze w całości przetłumaczony dlatego spis treści nie jest aktualizowany

      Usuń
  11. Sans boże ja cie zbyt lubię dlatego nigdy nie robiłem genosajd (nie wiem jak się to pisze)

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE