13 maja 2017

Undertale - Aftertale - Część 3 [Part 3 - tłumaczenie PL]

Notka od tłumacza: AU zwane Aftertale z którego znaną postacią jest Geno!Sans jest autorstwa loveofpiggers. Za tłumaczenie jest odpowiedzialna Yumi Mizuno. Fabuła wygląda następująco. Sans budzi się znowu po kolejnej ścieżce ludobójczej wykonanej przez Frisk. Zrezygnowany i zmęczony faktem, że człowiek ciągle i ciągle wraca, tylko po to aby ich zabić, nie wie co może zrobić. Z pomocą przychodzi mu Geno. Postać wyglądająca tak samo jak on, kryjąca się w panelu kontrolnym. Proponuje pomóc Sansowi uporać się z problemem. 
SPIS TREŚCI
Część 3 (obecnie czytana)


































Share:

10 komentarzy:

  1. omg toriel wyszła z ruin? Tego się nie spodziewałam XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow Toriel wyszła z ruin *mindfuck*

    OdpowiedzUsuń
  3. Co jest? Co ta Chara znowu wykombinowała...

    OdpowiedzUsuń
  4. O, Toriel wyszła ze swojej nory? Tego jeszcze nie grali =')

    OdpowiedzUsuń
  5. Yumi, wielkie dzięki za przetłumaczenie kolejnej części. *-* Ja osobiście z angielskiego leże, a ten komiks jest taki wciągający, że aw. <3 Swoją drogą rozwalił/a mnie ten/ta Frisk bawiąca/bawiący się z blasterami. xDD So cute... :3 Życzę weny do dalszych prac i cieplutko pozdrawiam! ^^ ~W.

    OdpowiedzUsuń
  6. Toriel... Cooooooooo?! Dooobra... Nie spodziewałam się tego o.O

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy jest już część 4? Bo nie mogę znaleźć, a jak nie, to kiedy będzie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie ma.
      A będzie kiedy będzie mi się chciało przetłumaczyć dalej ^^ Póki co nie mam ochoty tłumaczyć komiksów. Więc nie podaję żadnego konkretnego terminu

      Usuń
  8. Nie ważne który raz czytam ten komiks... I tak mi się nigdy nie znudzi!

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE