11 kwietnia 2017

Undertale: AU - QuantumTale

Nazwa: QuantumTale
Autor: perfectshadow06
Komiks w języku polskim, możecie przeczytać tutaj: klik


Charakterystyka AU
Zaraz po zakończeniu na neutralnej ścieżce gry, Frisk orientuje się jaką wielką szkodę tym samym wyrządził potworom. Chce więc cofnąć się w czasie i zrobić pacyfistę. Niestety, Flowey ma inny pomysł. Korzystając z mocy DUSZ przerywa dzieciakowi korzystanie z RESETU. W efekcie dochodzi do bardzo wielkiej usterki. Frisk zostaje wysłany do przeszłości, w czasy Wielkiej Wojny. Natomiast wszystkie dusze dzieci zostają porozrzucane po terytorium potworów. 
QuantumTale to historia Frisk który wraz z młodszymi wersjami swoich przyjaciół z UT próbuje odnaleźć zagubione dusze i wrócić do swojego czasu aby naprawić to co się zniszczyło. 

O postaciach
Sans
Praktycznie nie różni się od oryginalnego Sansa. W walce jego oko świeci na żółto i niebiesko, jednak jest coś co warto zaznaczyć. Sans w tym AU ma moc podróżowania w czasie za pomocą czegoś, co Gaster nazwa "portalami czasu". Korzysta z nich - jak sam mówi - bo chce znowu być normalny. Jest zdecydowanie bardziej niechętnie nastawiony do walki z Frisk. Niż Sans po Genocide. 
Często też musi walczyć przeciwko Errorowi.
Papyrus
Jego osobowość jest bardzo zbliżona do tej, jaką posiada klasyczny Papyrus. Jest jednocześnie najmłodszym bohaterem historii. Postrzegany jako wulkan energii. 






Share:

38 komentarzy:

  1. WOOO ale fajne! Postacie są takie sloooooodkie :3

    Ciekawe ile sans ma teraz lat 😏😏

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Undyne - Senpai!' Teraz dopiero to zauważyłam xD
      To Au jest swietne

      A Papy jest PRZEEEEEEESŁODKI *.*

      Usuń
    2. Hehe wszyscy są mega uroczyyyy!

      Usuń
    3. Ale Paps najsłodszy!!!

      Usuń
    4. najlepszy sans i pap

      Usuń
  2. Jeeez, przez chwilę myslałam,że Monster Kid miał kiedys ręce... a tu się okazuje, że to ręce Sansa xD

    Akurat ostatnio się zastanawiałam, na czym polega to AU, dziękuję że to wyjasniłas ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz widzę to AU jednak...
    WSZYSTKO W NIM JEST TAKIE AWWW!
    *____*
    Dostałam cukrzycy przy tych uroczych postaciach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zauwazyłam, że w każdym głównym bohaterem jest Sans. Zawsze ;-; Inne postacie są mało zawsze ale świat jest przepełniony Sansami i to on musi być na pierwszym miejscu :|

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, Sans jest w większości AU głównym bohaterem lub zaliczającym się do głównych. Lecz nie we wszystkich. Jest wiele AU gdzie główną postacią jest Frisk, są takie z Charą w roli głównej etc. Sans jest po prostu... najpopularniejszy w fandomie. Ot co.

      Usuń
  5. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!! Uwielbiam to Au! Toriel jest tu cudowna! I Papyrus! I Sansik! I Asgore! I WSZYSCY!!!!♥♥♥ -99999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999999

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwsze co przyszło mi na myśl gdy zobaczyłem tę grafikę to Digimony, jakoś tak. AU. Prezentuje się ciekawie uwielbiam małego Papyrusa.


    Kiedyś też stworzyłem (chciałem) AU gdzie dusze były rozrzucone po podziemiu ale jak zwykle skończyło się na ruinach

    OdpowiedzUsuń
  7. Tak teraz paczam sobie obrazki z tego AU i jedna mysl przyszła mi do głowy...

    SANS, ZAWIĄŻ DO CHOLERY TE JEBANE SZNURÓWKI! XD

    OdpowiedzUsuń
  8. Zakochałam się w tym AU *-* sweet postacie i całokształt.... Czuje się teraz jak cukier na deszczu...

    OdpowiedzUsuń
  9. Ah ja nieszczęsny! Nie umiem poruszać się po DeviantArt :'(

    OdpowiedzUsuń
  10. No Yumi! Czytasz w myślach czy jak?
    Wczoraj ja sobie czytam opis inLOVE (na twoim blogu) i sobie myślę... "Hm, fajnie by było, gdyby Yumi opisała Quantumtale, bo wydaje się to być bardzo ciekawe AU, ale nie wiem o co w nim chodzi.".
    Przypadek?

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszyscy hejterzy frans mówiący że ten ship jest niemożliwy przez przepaść wiekową...



    ŻRYJCIE PIĘKNO TEGO AU

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brawo! *clap clap clap* Po raz setny spadłam z krzesła XD

      Usuń
    2. MAKE ME! dla mnie ten związek jest... (jakby powiedzieć to grzecznie?)... Nie potrafię sobie tego wyobrazić... No szkielet i człowiek... Za bardzo podchodzi mi to pod Nekrofilię... Ale nikogo nie będę atakować jeżeli lubi takie shipy, chuj mi do tego. I'm out!

      Usuń
  12. Chwila moment... ja znam te dzieciaki!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja głównie papiego skojarzyłam z jakiegoś komiksu xD

      Słodziak *w*

      Usuń
  13. nawet podoba mi się to AU, kiedyś widziałem animację związana z tym uniwersum i mi się spodobała. (Nie kojarzyłem wtedy Undertale).

    OdpowiedzUsuń
  14. Natknęłam się na to AU, ale nie wiedziałam o co chodzi, super że objaśniłaś :3

    OdpowiedzUsuń
  15. *Myślałam, że Monster Kid podaje kwiatek Frisk, a sans go popycha...
    *Potem skapnęłam się, że on przecież nie ma rąk...
    *Myślałam, że to sans podaje kwiatek Frisk, ale podbiega obok Monster Kida...
    *Przeczytałam komentarze.
    *I dopiero teraz zauważyłam XDD

    Ale papy wygląda tu słodko. Szczerze, wszyscy są słodcy ._.

    OdpowiedzUsuń
  16. te AU jest niesamowite, aż napisałam o nim książkę na wattpad XD

    OdpowiedzUsuń
  17. To jedno z moich ulubionych AU *-*
    Jest bardzo przemyślane i dopracowane *-*
    Jest takie Awwww
    Cukrzycy dostałam i zaraz cały cukier z domu zjem xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejciuuuu, zakochałam się w ich designu, a zwłaszcza Papsaaa *---* ❤

    OdpowiedzUsuń
  19. Fuck... ta Toriel...
    O my Gowd!!!^^*klaszcze radośnie w ręce* so fucking sweet!! Aaa mam cukrzyce!!!

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE