9 kwietnia 2017

Undertale: AU - SwagTale

Nazwa: SwagTale
Autor: ??


Charakterystyka AU
Witamy w świecie, gdzie liczy się swag! Jestem takim próchnem, że musiałam zaczerpnąć porady wujka Google by się dowiedzieć dokładnie co znaczy swag. Pierwszy rezultat to "Secretly We Are Gays - w skrócie - czyli po Polsku - potajemnie jesteśmy gejami." a drugi "Osoba która ubiera się modnie, posługuje się slangiem, ktoś kto się lansuje" Dobra, a więc sprawdzimy słowo "lans" - kreowanie swojego wizerunku na bycie trendy. 
Całe życie człowiek się czegoś dowiaduje. Ale jak już sobie wyjaśniliśmy wszystkie potrzebne słowa, możemy przejść do opisu AU. 
Tutaj nie liczy się Twoje LV, ale poziom Twojej zajebistości. Im bardziej zajebisty jesteś tym więcej osób Cię szanuje... A im więcej osób Cię szanuje, tym więcej chce wyzwać Cię na pojedynek. 
Frisk ma przejść Podziemie i uwolnić wszystkie potwory. Ok. Ale imiona postaci są cudowne!
Swag!Sans to wiadomo, najpopularniejsza postać AU, ale mamy ponad to - Pieprzonego Papyrusa, Sukinsyn Undyne, Seksowna Mamuśka Alphys, Mała Mamusia Tori i Bestialski Asgore. 

Swag!Sans
Jest przywódcą gangu w Snowdin. Jego Gaster Blastery pojawiają się tylko na końcu i są jego grupą. Aż chce mi się mówić nie Gaster Blaster, ale Gangsta Blastery! Swag jest dziesięć razy gorszy w zachowaniu niż Fresh. Naprawdę. Łamie prawo, klepie Toriel, Undyne, Alphys Muffet i wszystkie inne kobiety w tyłki. Skrycie podkochuje się w Toriel i Undyne, nazywa je swoimi Dziwkami... Tya. Pracuje dla Asgora.
Uwielbia macać gracza po klatce piersiowej by odkryć jego płeć. Nigdy nie ściąga swojej czapki, niektórzy podejrzewają, że tam właśnie chowa swoją duszę.
Atakuje Blasterami, które ... śpiewają w Twoim kierunku zadając Ci obrażenia. Ponad to ma takie same ataki jak klasyk.
Nie lubi Fresha uważając go za pozera. Pokonał też Sansa z UnderFell, Raz przeniósł się do AU ReaperTale tylko po to aby zmacać tamtejszą Toriel po tyłku, aby potem się tym chwalić. Przeniósł się do AU UnderFell tylko po to aby pocałować tamtejszą Alphys bo uważa, że jest seksowna. Spoliczkował Blue i obraził Honey z UnderSwap.


Share:

36 komentarzy:

  1. No dziwne to AU... A Frisk to chłopak czy dziewczyna czy jak zawsze do wyboru?

    OdpowiedzUsuń
  2. O jeju ..... *Patrzy na komentarz napisany post wcześniej* odwołuję to.... Miałam rację ^^

    Cóż... Kreatyna fabuła nie powiem kreatywna, ale nie spodziewałam się że istnieje AU którego nie mam zamiaru narysować....

    Ciekawi mnie co się działo gdy przeniósł się do ReaperTale... Cóż pewne miał ciekawą przygodę...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Phahaahaha muahahaahaha a to dopiero początek! Właśnie szukam najbardziej durnych AU jakie są!

      Usuń
  3. Nie wiem co dziwniejsze - samo AU czy to ze mi się to podoba XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż mnie też się podoba więc dziwni łączmy się!

      Usuń
    2. Te blastery mi się podobają >.>

      Usuń
    3. Yumi IDŹ SPAĆ a nie mi tu z blasterami wyjeżdżasz!!

      Usuń
    4. idćże srać!

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Taki Fresh!Lust XDDDDDDDDD

      Usuń
    2. a tenże gang sansa z tego au skojarzył mi się z tymi od coveru inthe air tonight czyli utworu znanego jako uhuhu

      Usuń
  5. Ciekawe co następne XD teraz należy się zastanowić czy chcemy wiedzieć czy nie XD

    OdpowiedzUsuń
  6. Z chęcią przeszedł bym to na Ludobójstwie.

    OdpowiedzUsuń
  7. *Patrzy z wytrzeszczem na przedostatni obrazek wstawiony przez Yumi* TO TO JEST DO TEGO AU?! D: Mam ten obrazek, a nigdy nie przypuszczałam, że to jest z jakiegoś Au o.o

    I nwm czemu, ale to Au mi się podoba (i te nazwy postaci xD). A ten Gang Sansa... Chętnie bym do niego wstąpiła, mimo wszystko! xD
    A jak przeczytałam, że niektórzy sądzą, że Swag chowa pod czapką swoją duszę, to już miałam w głowie "Pod czapką? Jakby ją tam-" i własnie w tym momencie przypomniałam sobie, że kanoniczny Papyrus pod swoją czapką schował Spaghetti. Więc w sumie schowanie tam duszy to pikuś xD

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja myślałam że Fresh ma coś nie tak z głową XD I te imiona XD Nie wiem czy autorowi gratulować czy zadać jedno wielkie pytanie: WHY?!!

    OdpowiedzUsuń
  9. AU ciekawe, nie powiem ale jedno ale... Sans.Pokonał.UF.Sansa? Aha ok. *w mojej głowie* FUUUUUUUUUUUUUUUUUUG.
    IIIIIII naprawdę przeniósł się do ReaperTale tylko po to żeby zmacać Toriel? Pfffff hahaha dooooobre XD 😂

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz tylko czekać na ''JoloTage''

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. Nwm, ale mi osobiście strasznie się Gang Sansa spodobał xD. Pierdole wszystko, przenoszę się do tego AU i będę w jego gangu xD

      Usuń
    2. ja też bym się przeniosła do tegoże gang razem z tobą

      Usuń
  12. Kocham to AU. Jak bardzo chciałabym zobaczyć minę sansa na jego Swagową wersję i Swagowe przygody :' )

    OdpowiedzUsuń
  13. Już nie lubie tego Sans'a xD
    Jak można uderzyć mojego bluberry'iego?!

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE