7 kwietnia 2017

Undertale: AU - The Thought / Seraphim!Sans / Omega!Sans

Nazwa: The Thought / Seraphim!Sans / Omega!Sans
Autor: tratser
Komiks po polsku możesz przeczytać tutaj: klik


Charakterystyka AU
Po tym jak Frisk przeszedł ludobójczą ścieżkę i wrócił Sans zaczął się bać, że znowu ją zrobi i już nigdy więcej nie wróci. Postanowił więc zabić dziecko już na samym początku gry zaraz po opuszczeniu Ruin, bez względu na to, czy wyjdzie w popiele czy bez. Akurat tym razem, Frisk nie zabił Toriel. 
Sans przejął duszę Frisk nim ta pękła i zaniósł ją do Asgora mając nadzieję, że z jej pomocą (brakującą siódmą) złamie barierę i uwolni wszystkie potwory. Monarcha jednak nie jest zbyt chętny aby to zrobić. Szkielet bierze więc wszystkie dusze i je przechwytuje. Staje się Omega!Sansem i przełamuje barierę. Jednak... całkowicie się zmienia. O tym, że bariera została złamana wie tylko Undyne, Alphys, Papyrus, Asgore i Toriel (która wpada aby pomścić śmierć Frisk), postanawiają nic nie mówić nikomu i wpierw rozwiązać problem z nowym wyglądem i boskim usposobieniem Sansa. 



Seraphim!Sans / Omega!Sans
Gaster Blaster nad jego głową symbolizuje Friska oraz Charę. W sześciu skrzydłach po jednej duszy, Odpowiednio na dole - te kościane - należą do Odwagi i Wytrwałości. Te środkowe - demoniczne - do Sprawiedliwość i Prawość. Natomiast te górne - anielskie - do Dobroci i Cierpliwości. 
Jego charakter nie zmienił się od oryginału. To nadal ten sam Sans. Z tą różnicą, ze wszystkie dusze dzieci i jego własna, są jakby zaklęte w ciele nad którym on może sprawować kontrolę. Dusze dzieci mają swoje własne osobowości. 
Cierpliwość - nigdy nie chce walczyć, lecz jest za to bardzo socjalna. 
Odwaga - zawsze chętnie stawi czoła wyzwaniom i nie unika bitwy. 
Prawość - jest bezczelna (impertynencka)
Wytrwałość - wszystko analizuje i nie mówi za wiele
Dobroć - chce wszystkim pomagać i każdemu wybacza
Frisk - jak przez większość resetów jest zawsze miły i przyjazny dla Sansa
Chara - sarkastyczna. Kiedy przejęła kontrolę nad całym ciałem popadła w szał bitewny. 
Moce Omegi są połączeniem wszystkich cechujących dusze i potwora. Tak więc poza telekinezą i teleportacją, może stosować atrybuty dzieci. Zawsze kiedy korzysta z takiego dusza danego dziecka świeci jaśniej. 
Od Dobroci wziął patelnię, której używa aby się bronić. 
Pistolet z nabojami ma od Sprawiedliwości
Baletki od Prawości. 
Rękawice od Odwagi
Notes którym może walczyć. 
Prawdziwy nóż, wyglądający raczej jak wielki miecz, pojawił się kiedy Chara przejęła kontrolę nad ciałem. 
Sztuczny nóż który tylko czasem pojawia się w walce i nie wyrządza większych krzywd. 
Gaster Blaster .... nad tym nie panuje, on należy do Frisk.

Share:

21 komentarzy:

  1. Oh, pamiętam gdy to wrzucałaś. Fajne au ale było mi tak bardzo szkoda tych duszyczek. Przynajmniej mogły sobie pogadać ;p Seraphim Sans zarąbiście wygląda ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Super był ten komiks.


    Ale mam problem życiowy bo nwm jaką mam duszę. Stawiam na wytrwałość albo determinację. Idk jestem w kropce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zakładając, że dusza w ogóle istnieje, obawiam się, że to nie jest tak iż każdy ma w jakimś konkretnym kolorze. Wiele się ze sobą miesza, no i nie jesteśmy przez całe życie tacy sami.

      Usuń
    2. Zgadzam się z Yumi. Dusze (charaktery,cechy szczególne, jak kto woli) są raczej mieszane. Ale jak juz jesteśmy przy temacie to chyba u mnie dominuje wytrwałośc :3

      Usuń
  3. Tem armor kosztuje 1000g, prawda? Bo nie wiem czy gra mnie tak nienawidzi, źe muszę płacić 7000g czy ona tyle kosztuje ;-;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten od Tem? Taaaak, on jest taki drogi xD
      Najlepiej sprzedawać jej. Długo to trwa, ale weź artefakt i jak masz to Dog Residu czy jak to tam się nazywało to powielaj to w plecaku i sprzedawaj jej xD

      Usuń
    2. U Tem robi się najlepsze interesy xD

      Usuń
  4. Jezu to jest takie zajebiste ^.^ Przewinęło mi się tu, ze podobno tłumaczyłaś komiks, jak tak, to już zasuwam do czytania go! ^.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko weź najpierw go znajdź...


      chyba mam problem ;-;

      Usuń
    2. . . . Serio?
      1 - zaraz pod obrazkiem tytułowym pod nazwą i autorem masz link do komiksu
      2 - na dole po Twojej lewej są taki - tam szukaj pod M albo cyr+f i wpisz the trought
      3 0 w tagach pod notką jest ten przeznaczony temu komiksowi

      Usuń
    3. Yumi melinda to nic w porównaniu ze mną. Ja się pytałam ciebie gdzie jest spis treści a tam na górze taki piękny różowiutki jest. Ech pewnie tak samo ma jak ja czyli leci na dół czytać tekst i nie skupiać się na szczegółach xD

      Usuń
    4. I za to siebie nienawidzę ;-;
      Musze nad tym popracować, albo pójść do okulisty - może mam cos nie tak z oczami? ;-;

      Usuń
    5. Raczej z posrzegawczością. Ii trzeba nad tym popracować fakt XD

      Usuń
  5. Czuję się źle bo komiks fajny ale nie rozumiem zakończenia :c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A czego dokładnie nie rozumiesz? Może pomogę =)(choć najlepsza w tłumaczeniu czegoś nie jestem xd)

      Usuń
  6. Uwielbiam ten komiks :D Czytałam go 2 razy, potem jeszcze obejrzałam film z dubbingiem na YT (。・ω・。)ノ♡

    OdpowiedzUsuń
  7. *Hejka to ja Opiekun Frisk z AU Ruinedtale
    *Niech tratser skasuje to AU bo niszczy Undertale'a i nie będzie za dobrze

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE