6 maja 2017

Undertale: AU - Undertale Parallel

Nazwa: Undertale Parallel
Autor: Daniel


Charakterystyka AU
Poszukując informacji o tym uniwersum natknęłam się na cudowne wyjaśnienie i to na zagranicznej wiki poświęconej właśnie AU. "Tutaj wszystko jest inne" i tyle. Ok. Wiele to tłumaczy. Jako, że ja taka nie jestem powiem Wam naprawdę o co tutaj chodzi.
Zacznę od strony technicznej, która spodobała mi się najbardziej. I nie chodzi tutaj o formę komiksów jakby ściągniętą bezpośrednio z samej gry, przez co tworzy się odpowiedni klimat. Bardziej chodzi mi o coś, czego my się obawiamy, a z czego autor zrobił kanon. Jako, że całe AU jest utrzymanie w realiach pół komedii, a sam pochodzi z Wenezueli i posługuje się średniej jakości angielskim - sprawił, że jego postacie kanonicznie tak mówią. Iii jest to część fabuły. Robiąc to sprawił, że amerykanie i brytyjczycy się śmieją, świat go rozumie, a on nie musi się martwić o poprawną składnię czy też gramatykę. 
Asriel nigdy nie umarł, zamiast tego dorastał mieszkając razem z Toriel w Ruinach. Frisk wpadł i cóż, został przez niego przygarnięty. Rany opatrzone, nakarmiony. Innymi słowy, wszystko idzie dobrze. Asriel oprowadził dziecko po Ruinach, nauczył podstaw walki. Dlaczego właściwie żyje? W tym AU po śmierci Chary nie wziął jej na powierzchnię, zrobili pogrzeb, byli smutni, oczywiście, śmierć dziecka była dla nich wielkim ciosem. Lecz życie nadal trwa. Asriel trzymając na szyi naszyjnik w kształcie serca od Chary postanowił iść dalej. No i tak mamy świat w którym potwory żyją nadal w Podziemiu. 



Share:

6 komentarzy:

  1. Phehehehe, ta ich rozmowa w barze <D
    świetne <D

    OdpowiedzUsuń
  2. Asriel wygląda nieziemsko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No aż mi ślinka cieknie ale muszę się powstrzymać

      Usuń
  3. HA! PRZECZYTAŁAM CAŁY KOMIKS!!! ^-^
    Frisk nazywa Asriela "Big Brother", moje serduszko się rozpłynęło, jak to zobaczyłam QwQ

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE