11 lipca 2017

Undertale: AU - BerserkTale

Nazwa: BerserkTale
Autor: bonetodraw


Charakterystyka AU
Berserk jest czymś w rodzaju mmm wspomagacza/wirusa, który pierwotnie miał pomóc ludziom walczyć z potworami. Niestety efekt uboczny był taki, że osoby jakie zostały poddane pod jego wpływ... wariowały. Dlatego rząd całkowicie zabronił tworzyć nowe Berserki, natomiast te co już były, zostały skonfiskowane. Niestety, kilka fiolek zniknęło, zaś badania były dalej prowadzone w tajemnicy. 
Póki co, więcej nie wiadomo. AU opiera się na obrazkach, zaś komiks powstaje od niedawna, lecz historia sama w sobie zapowiada się ciekawie. Zwłaszcza, że zgodnie z tym czego można się domyślić. Frisk jest czymś w rodzaju eksperymentu naukowego, natomiast jego ochroniarzem przed Podziemie, ma być Gaster. 


















Share:

11 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe AU, bardzo podoba mi się Alphys. Szczerze sam nie wiem czemu, poprostu ten wygląd jest taki "naukowy" Ale inne postacie też mają swiętne wyglądy ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem to co wszyscy już pewnie wiedzą, że powiem...
    Kurrrwa ten Grillby jest cudowny <3 (//*//3//*//)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAAAAAK *W* On jest cudowny, ale reszta też, jak to powiedziałaby moja przyjaciółka : Brałabym jak dzika kuna w agreście xD

      Usuń
  3. Yumi, czy przetłumaczysz komix o tym AU? (Oczywiście jezeli będziesz chciała) Tak btw, czy ty się przypadkiem nie męczysz? Właśnie naprawdę dużo już zrobiłaś w ciagu jednego dnia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co jest osiem stron. Nie chcę się pakować w tłumaczenie komiksu, co do którego nie mam pewności czy zostanie doprowadzony od początku do końca. Zobaczymy jak to będzie. Nic nie obiecuję ^^"

      Usuń
  4. Dlaczego ty mi to robisz w ciągu dwóch ostaniach dni obejrzałem 3 sezony berserka i jestem na głodzie kontynuacji a ty mi jeszcze o tym przypominasz,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczytaj mangę. Pamiętam, że jak miałam fazę na Breserka to tydzień siedziałam i czytałam od obudzenia się po sen. Soo. Manga.

      Usuń
  5. Au bardzo ciekawe.
    A Berserk i Grillby wygrywają wszystko <3
    ~Shiro Inu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie?! No nie?! Grillby is my love nawet w tym AU!!! <3 3 <3

      Usuń
  6. WoW te obrazki wyglądają świetnie widać że autor/ka ma talent. To AU bardzo ciekawie sie zapowiada. A kim jest postać w białej szacie?

    OdpowiedzUsuń
  7. Papyrus wygląda trochę jak ten z Uf xd

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE