18 lipca 2017

Undertale: AU - BlessTale

Nazwa: Blesstale
Autor: blesstale


Charakterystyka AU
Dobrze, too będzie trudne. Generalnie postacie to szkielety. Mamy Blublu, Un, Zunde, Je, Newtona i Freshest. Póki co wszystko jest wielką tajemnicą. Blublu to alternatywna wersja Sansa z Underswapa, Un znowu to ... to jakiś błąd, Zunde to alternatywna wersja G, zaś Je to alternatywna wersja Zunde.. Nadążacie? Bo szczerze ja się pogubiłam próbując zrozumieć o co chodzi. Bo właściwie Newton też jest młodszą alternatywną wersją Zunde. Natomiast Freshest to alternatywna wersja Fresha.
Generalnie to AU dopiero powstaje, zaś główną postacią będzie Blublu. Nie wiadomo zbyt wiele o nowych szkieletach, ani też nie wiadomo jaką rolę będą pełnić, ale póki co koncept jest.






Share:

5 komentarzy:

  1. Dopiero po ponownym przeczytaniu jako tako zrozumiałam .-.

    OdpowiedzUsuń
  2. O mój boże... Od nie wiem jak dawna na Sansa z Underswap mówię właśnie Blublu...

    OdpowiedzUsuń
  3. Typowe gówno robione pod nowe szkielety i zjebane yaoi shipy. Ja sobie jednak podziękuję

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE