13 lipca 2017

Undertale: AU - Darker yet darker

Nazwa: Darker yet darker
Autor: sansybones


Charakterystyka AU
Jest to komiks, opowiadający o tym skąd wziął się Sans i Papyrus, oraz co naprawdę stało się z Gasterem. Historia zaczyna się, kiedy Asgore w szale zemsty zaczyna mordować ludzi, którzy kolejno wpadają do Podziemia, ich duszami i pozostałościami ciał ma zajmować się Gaster. Po jakimś czasie, ten odkrywa, że z ciała pierwszego człowieka został jedynie szkielet. Jak przystało na każdego szalonego naukowca, postanowił wykorzystać ten fakt. Oddzielił od siebie część własnej duszy (w taki sposób zrobiła mu się pierwsza dziura w ręce) i połączył ją z ciałem człowieka. Tak narodził się Sans. Gaster uczył go magii, teleportacji, wszystkiego co sam potrafił i umiał. A potem, kiedy do podziemia wpadł człowiek z pomarańczową duszą - kazał Sansowi go zabić. Co ten bardzo przeżył. Oczywiście, nie trudno domyślić się, kim jest tutaj Papyrus. Tak, to ten człowiek, którego zabił Sans. 
Historia bardzo ciekawa i wielce prawdopodobna. Z tego co wiem, komiks jest już w całości narysowany.





Share:

6 komentarzy:

  1. ZNAM TEN KOMIKS <3
    Bardzo fajny i ciekawy. Mi osobiście bardzo się spodobał

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo! Część tegk komiksu widziałam. Bardzo fajny ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem fabuła jest fantastyczna :D <3

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko! Widziałam ten komiks ^^
    Pomysł ze szkieletami i prowadzeniem dzieci ich przez Sansa jest świetny!
    ~Shiro Inu

    OdpowiedzUsuń
  5. Czytałam ten komiks..
    Fabuła jest niesamowita ^^

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE