8 lipca 2017

Undertale: AU - OblivioTale

Nazwa: OblivioTale
Autor: midluuna z pomocą polek shiinyao oraz delitescentrix
Opowiadanie po angielsku: klik


Charakterystyka AU
A więc jest to opowiadanie, które zapowiada się naprawdę interesująco. Głównym bohaterem jest mała dziewczynka w okularach. Miłośniczka bajek i anime i gier. Wpadła do Podziemia choć nie wie dlaczego i nie pamięta przede wszystkim jak do tego doszło. Różnica jaką widzimy na początku poza zmienionym protagonistą jest to, że Flowey jest niebieski, zaś ona spada na niebieskie kwiaty, a nie żółte.
Dziewczynka, mimo tego że spadła z bardzo wysoka, zachowuje racjonalny i logiczny umysł, nie wierzy, aby mogła przeżyć upadek z tak wysoka, nie wierzy w gadającego kwiatka i uważa, że to wszystko jest snem. Do czasu...
Historia zapowiada się naprawdę ciekawie i jestem ciekawa, jak dalej się potoczy
Share:

5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe AU i ten boski design postaci ^^ wszędzie jest chodź odrobinę tej neonowo niebieskiej wstawki przez co pokochałam wygląd postaci.
    I ta creepy Alphys... Teraz raczej nazwała bym ją nie doktorem a psychopatką :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaaacie zakochałam się w sansie i toriel =>.<=
    A po co alphys to to coś na ręce? Ma złamaną czy co?

    OdpowiedzUsuń
  3. To AU jest ciudne *-*
    Mam wrażenie,że opowiada o 3 człowieku w podziemiu, posiadającym fioletową duszyczkę. Taka teoria :3

    OdpowiedzUsuń
  4. JAK JA KOCHAM TE RYSUNKI, OESSU *^*
    I ta Alphys! Osobiście lubię taki motyw jej charakteru :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Sans, Toriel i Papyrus...jacy oni sweet *^* lofciam

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE