1 czerwca 2018

Gra: Moje OC-Nikola Bluberry-Mizu

1. Jaki jest ulubiony kolor Twojego OC?
Mizu: Lubię kilka kolorów ale skoro mam wybrać jeden to fioletowy
2. Czy Twoje OC coś zbiera? Jeżeli tak, to co?
Mizu: Hmmm...nie niczego nie zbieram
3. Na co Twoje OC jest uczulone?
Mizu: Na nic
4. Jakie ubrania Twoje OC lubi?
Mizu: Krutkie spodenki,lekkie sukienki i buty na lekkim obcasie
5. Jakie jest pierwsze wspomnienie Twojego OC?
Mizu: Moja pzybrana matka,która się mną opiekowała zanim wpadłam do podziemia
6. Ulubione i nielubiane zwierze Twojego OC?
Mizu: Lubię króliki a nie lubię żab
Nikola: Gadów i owadów też
Mizu:*coś tam mamrocze*
7. Który żywioł najbardziej przemawia do Twojej postaci?
Mizu: Woda
8. Piosenka pasująca do Twojego OC.
Mizu: Lol nie mam pojęcia ale chyba Overtime a zresztą to zależy od mojego nastroju
9. Jaki głos ma Twoje OC?
Mizu: Dziewczęcy taki dorosły ale łagodny
10. Jaki jest ulubiony grzech Twojego OC?
Mizu:*otwiera usta*
Nikola: Nope!!!Cenzura!!!
11. Jakie ma hobby?
Mizu: Lubie sobie chodzić tu i tam
12. Jest cierpliwe?
Mizu: Przez dłuższy czas tak
13. Jakiej płci jest Twoje OC? Jakiej rasy? Jakie są jej preferencje seksualne?
Mizu: Jestem dziewczyną a jeśli hodzi o rasę to jestem
kotem-kosmitką.Preferencje? Hmmm DOMINUJĄCY
14. Ulubione i nielubione jedzenie Twojego OC?
Mizu: Lubię zupę pomidorową! A nie lubię ryby dziwne co nie?
15. Jeżeli Twoje OC miałoby mieć u siebie zwierzaka to jakie by wybrało i dlaczego?
Mizu: Zdecydowanie psa jest duszą towrzystwa i nie można się z nim nudzić
16. Jakie zapachy lubi?
Mizu: Owocowe są naj lepsze
17. W jaki sposób Twoje OC zarabia na życie? Jaka jest jego praca marzeń, a jakiej nigdy by nie chciał wykonywać?
Mizu: Obecnie mam tak jakby wakacje ale pomagam Asriel'owi z królewskimi sprawami
Nikola: Azriel jest dla niej jak prawdiwy brat,którego nie ma
18. Czego boi się Twoje OC? Jego największy lęk, obawa.
Mizu: Samotność...
19. Jakiej muzyki słucha? Ma swoją ulubioną piosenkę?
Mizu: Słucham i to bardo często a wmieniać mogłabym godzinami a dla przykładu od SayMaxWell mashup remix
20. Jeżeli Twoja postać jest z innego świata, to jak zareagowała by nagle pojawiając się w naszym?
Nikola: Zachowała by spokój a potem się zapoznawała ze wszystkim
Mizu: Dokładnie
21. Z czym boryka się Twoja postać? (osobiste kłopoty/zmartwienia)
Mizu: Jest pare drobnych spraw ale to nic ważnego
22. Jakim uczniem był/a (mógł/mogła by być) w liceum?
Mizu: Zdecydowanie normalnym
Nikola: Chyba raczej nerdem
23. Jakiś fakt o Twoim OC...
Nikola: Mizu buja się w Sanie i jego innych wersjach!!! *ucieka*
Mizu: Hej! I tak już prawie każdy wie ale nadal jest to zawstydzające!
24. Jaka jest filozofia życiowa Twojego OC?
Mizu: Żyję chwią
25. Co zainspirowało Cię do stworzenia tego OC? Jak wyglądała na początku, kiedy pierwszy raz o niej pomyślałeś/aś?
Nikola: Miała być taka jak ja ale się rozkręciłam.Nadal coś dodaję i odejmuję
26. Kto jest najważniejszą osobą w jej/jego życiu i dlaczego?
Mizu: Cuuuuż...hehe...
Nikola: Raaany Sans jest dla niej ważny i się potajemnie o niego troszczy ale nie lubi jak się o tym mówi
27. Jakie dzieciństwo miało Twoje OC?
Mizu: Kiepskie ale teraz się tym nie przemuję
28. Jak zachowuje się Twoje OC w stresie?
Mizu: Nie potrafię wydusić z siebię ani jednego słowa i zaczynam się lekko trząść
29. Czy Twoje OC ma jakieś nałogi?
Mizu i Nikola: Nie
30. Jeżeli Twoje OC mogłoby zaprojektować własny grób, jakie epitafium by wybrało i jak by wyglądał?
Mizu: Prosty czarny nagrobek z czarną różą
31. Czy Twoje OC chce wziąć ślub? Chce mieć dzieci? Dlaczego?
Nikola: Bardo chce jest na to gotowa ale brak jej drugiej połówki
32. Jakie jest najbardziej traumatyczne wspomnienie Twojego OC i to najprzyjemniejsze?
Mizu: Traumatyczne no nie powiedziałabym ale jest nie naj lepsze.Dzieciaki z wioski się nad mną znęcały na różne sposoby.
To najwspanialsze kiedy poznałam potwory jeszcze nigdy nie byłam taka szczęśliwa...
33. Jeżeli Twoje OC mogłoby mieć jedną rzecz jaką by chciało, co by wybrało?
Mizu: Nic,mam wszystko czego mi trzeba
34. Czy Twoje OC zabiło kogoś? Czy byłoby zdolne do zabicia? A co jeżeli ktoś zmusiłby Twoje OC do zabicia kogoś, jak by się zakochało?
Mizu: Nie nie zabiłam nikogo.Tak była bym zdolna do zabicia ale to się nigdy nie zdaży
Nikola: Na pewno?
Mizu: Tak i nie wiem co do trzeciego pytania bo nic takiego się jeszcze nie przytrafiło
35. W zajęciach grupowych jaką rolę Twoje OC obiera a jaką chciało by obierać?
Mizu: Była bym członkiem.Nie lubię się wywyższać
36. Czy Twoje OC często marzy? Jeżeli tak to o czym? A może się zamartwia? Jeżeli tak to czym?
Nikola: Marz bardzo często ale nie mogę powiedzieć bo nie wiem o czym
Mizu: Nie pamiętasz?
Nikola: Taaa...
37. Czego pragnie Twoje OC i co jest w stanie poświęcić by to uzyskać?
Mizu: Zrozumienia,mogę poświęcić swoje zdrowie
38. Czy jest coś co Twoje OC robi, czego normalnie ludzie nie robią?
Mizu: Tak żyję z najwspanalszymi osobami o jach mogą sobie pomarzyć
39. Co Twoje OC zrobiłoby z milionem złotych?
Mizu: Jak już wspominałam mam wszystko czego mi trzeba więc oddałabym potrzebującym
40. Jak wygląda wystrój pokoju Twojego OC?
Mizu: Przestronny pokuj z dużym łóżkiem na środku przy ścianie z lewej dwa regały na książki z prawej toaletka,duża pojemna szafa koło wejścia na taras i puchaty dywan a to wszystko w delikatnych kolorach bieli i błękitu
41. Twoje OC jest gotowe aby wyjść nocą. Gdzie idzie i co będzie tam robić?
Mizu: Czasmi wychodzę na nocne spacery a zazwyczaj czytam książki
42. Co Twoje OC robi kiedy jest złe?
Mizu: Strzelam focha i się nie odzywam
Nikola: I idze się wyżyć na martwych żeczach takich jak skały
43. Ma jakieś blizny? Skąd je ma?
Mizu: Mam jedną na plecach prawie nie widoczną.Dostałam ją podczas ścieżki ludobujczej
44. Czy Twoja postać kiedykolwiek kogoś obraziła? Jeżeli tak to w jaki sposób?
Mizu: Nie wydaje mi się abym kogoś obraziła a nawet jeśli to nikt mi nic o tym nie powiedział
45. Jak Twoje OC reaguje na krytykę?
Mizu: Przyjmuję wszystko a potem staram się poprawić swoje błędy
46. Jeżeli ktoś dałby Twojej postaci do zjedzenia pizzę z ananasem, zjadłaby?
Mizu: Tak
Nikola: Bo obie uwielbiamy pizzę!
Mizu i Nikola:*przybijają piątkę*
47. Twoje OC dostaje laleczkę voodoo, co z nią robi? Wierzy w jej działanie?
Mizu: ....zależy kogo by przedstawiała ale nie nie wierzę w coś takiego
48. Czy Twoja postać umie rysować? Jeżeli tak to co lubi rysować?
Mizu: Średnio rysuję ale lubię rysować krajobrazy
49. Czy Twoja postać lubi słodycze?
Mizu: Oczywiście! :)
50. Jak Twoja postać zareagowała by gdyby wiedziała o tym, że umrze? Próbowałaby uniknąć losu czy pogodziłaby się z nim?
Mizu: Była by skoda bo tyle jeszcze do zrobienia ale pogodziłabym się z tym
Nikola: Mam tak samo
Share:

2 komentarze:

  1. Fajna postać. A jak chcesz to jest jeden wolny Sans i aktualnie nie robi kompletnie nic. (Poza spaniem).

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE