12 czerwca 2018

Under-High RPG

Bo jeżeli chcesz coś zrobić dobrze - rób to sam.
Po niewypale z LostSoul w którym pozostawiłam za wiele na głowie innych osób, pomysł nad stworzeniem RPG nie opuścił mnie. Wiedziałam jednak, że trzeba czegoś innego.

UnderHigh przyszło samo. 

Jest to szkoła, w której mogą uczyć się wszyscy. Możesz wybrać postać nauczyciela, albo ucznia, możesz mieszkać w akademikach, albo w miasteczku. Wiele możliwości! 

Nie ma tutaj tak ostrego prawa jak we wcześniejszym.

Przede wszystkim, biorąc pod uwagę małą ilość czasu jaką mam - nie mogę zajmować się nim tak jak trzeba. Dlatego nie trzeba zaakceptowania przez admina KP. 

Robisz postać, robisz jej KP i możesz już pisać. 

Śmiało twórzcie tematy, we wszystkich dostępnych wam miejscach. 

Dawajcie swoje pomysły, co jeszcze powinno się znaleźć a czego jest za dużo Waszym zdaniem. 

Ah, można posiadać więcej niż jedno konto. 

W dodatku o ile mi się udało, można posiadać wiele kont na tym samym mailu. 

W każdym razie.

Zapraszam do zabawy!


Z racji na to, że niebawem wychodzę do pracy i nie będzie mnie aż do północy, rozgośćcie się sami ;) 
Share:

19 komentarzy:

  1. Czy imię postaci ma być takie jak login? ~ Fenfral

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że tak, bo dobrze by było gdybyśmy też sami zadbali o estetykę tego forum, a tak byłoby bardziej przejrzyście. Czy źle myślę?

      Usuń
    2. Hmm. W sumie racja. Ok. Skoro na jeden e-mail można mieć kilka kont, to zrobię drugie. A tego pierwszego może kiedyś użyje jak wreszcie zrobię do niego grafikę. Do tego drugiego mam jakiś pomysł. ~ Fenfral

      Usuń
    3. Ok. Zrobiłem nowe konto, ale nie mogę się zalogować. Pisze mi, że nieprawidłowa nazwa użytkownika.

      Usuń
    4. Ok, już działa. Okazało się, że mój telefon źle pokazywał hasło w poczcie. Już wszystko działa :)

      Usuń
  2. A trzeba samemu wykonać avatara, czy można wziąć z internetu i nieco go przerobić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm. Możliwe, że jeśli użyjesz avatara z internetu musiałbyś sprawdzić kto jest jego autorem i zamieścić taką informację. (Przynajmniej tak było przy ostatnim RPG jeśli dobrze pamiętam.) Jednak avatary z internetu często mają sporą wadę, a mam na myśli niewłaściwe wymiary.

      Usuń
    2. Wymiary zawsze można zmienić nawet za pomocą Painta, to nie jest problem.
      Co do avatara z internetu - jeżeli znasz autora - podaj link w KP, a jeżeli nie - bo są takie obrazki które były już tyle razy kradzione, że na dobrą sprawę nie wiadomo kto jest autorem - to nie musisz podawać.

      Usuń
    3. Co do zmiany wymiarów to mogę polecić Format Factory. Przydatny program.

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Skopiuj sobie gotowy wzorzec, utwórz nowy wątek w dziale ,,karty postaci'', w tytule wpisz imię postaci, w treści wklej skopiowany wcześniej wzorzec i wpisz informacje o swojej postaci.

      Usuń
  4. Mam 2 pytania. Czy avatar może być z kartki? Jeśli tak to może być jutro albo pojutrze, ponieważ muszę znaleźć swoje promarkery i dokończyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba w tym polu masz dowolność. Niema żadnego zakazu, więc jest to dozwolone.

      Usuń
  5. Yumi. Mała wiadomość. Moja jedna znajoma najwidoczniej postanowiła ci trochę pomóc i zaczęła zajmować się ,,szkolną siecią''. Tzn. pomoc nowym uczniom, wymyślanie zabaw itd. Nie masz nic przeciw?

    OdpowiedzUsuń
  6. A czy będą tam chodzić postacie z różnych AU? Np.: Ink i Error którzy ciągle się kłucą

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałem zakazu stworzenia takich postaci w ,,zasadach'', więc chyba jest to możliwe. ~ Fenfral

      Usuń

POPULARNE ILUZJE