28 czerwca 2018

Rysunki od Arii

Witajcie :3
Zrobiłam pierwszy rysunek na tablecie graficznym, jak i redraw mojego rysunku sprzed trzech miesięcy (13 kwietnia), kiedy zaczynałam moją przygodę z rysowaniem. Starszy rysunek zajął mi dwa dni (sama nie wiem jak to w ogóle możliwe. Może policzyłam razem z przerwami). Obecny zajął mi ok 5 godzin. Najbardziej namęczyłam się z nosem.
Niewzorowane, rysowane w sai.
Mam nadzieję, że zrobiłam progres, a nie regres ^^"
Jak oceniacie? Jakieś rady? Krytyka?


Share:

13 komentarzy:

  1. Czekaj... co? Te dwa rysunki dzielą tylko 3 miesiące? Jak? Mogę powiedzieć że zdecydowanie zrobiłaś progres. WoW... tylko tyle potrafię powiedzieć. Taki progres często widać po roku bądź nawet dłużej a tu... nie wiem co powiedzieć. Widać jak się rozwijasz i oby tak dalej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo ^^"
      Może dlatego, że jest ciężko oderwać mnie od kartki i praktycznie rysuje cały czas? :P
      Aria

      Usuń
  2. Jak najbardziej progres :) To naprawdę zadziwiające, że w tak szybkim czasie udało Ci się zrobić takie postępy. Ładnie narysowane włosy na drugim obrazku, ja nigdy nie potrafiłam narysować takich, hmmm... realistycznych. No i nosek rzeczywiści ładnie wyszedł, ja zazwyczaj rysuję po prostu taki jakby trójkącik XD Czy jakieś rady, to w sumie nie wiem, bo każdy ma swój styl rysowania i trudno stwierdzić, co coś jest w rysunku zamierzone, a co jest błędem. Ja tam żadnych błędów nie widzę. I ładnie narysowane oczka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to się cieszę ^^ Włosy zajęły mi najmniej czasu :P Są w miare łatwe do narysowania :3 I dziękuję :*
      Aria

      Usuń
  3. Bardzo widać, że dużo cwiczysz i są ewekty tej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  4. ŻE TRZY MIESIĄCE?
    Kobitko! Toż to spory progres, co widać gołym okiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Można wiedzieć skąd wytrzasnęłaś taki genialny efekt imitacji włosów? ;w; Ja się nad tym strasznie męczę, ale nigdy w życiu mi nie wyszły takie jak u Ciebie ;w;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w sumie jest łatwe :3
      1. Robisz szkic
      2. Dodajesz nową warstwe
      3. Kolorujesz go airbrush'em
      4. Ustawiasz przezroczystość warstwy na 50%
      5. Dodajesz nową warstwę
      6. Rysujesz pojedyncze kreseczki, ale tak, żeby układały się jak włosy
      7. Blurujesz delikatnie
      8. Dodajesz nową warstwę
      9. Rysujesz jeszcze kilka pojedynczych kreseczek, dla koncowego efektu
      10. Robisz światłocien


      Chyba dobrze wytłumaczyłam :P (za nic nie umiem tego robić x"D)
      Aria

      Usuń
  6. Po prostu wow
    Chyba też zacznę rysować na nowo męczyłem się dwa lata z rysowaniem i nic mi nadal nie wychodzi tak dobrze jak tobie chyba zacznę od nowa :v

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cięzka praca to podstawa ^^ Może spróbuj rysować coś innego? Wypróbuj jakieś rózne techniki/style. Powinno pomóc
      Aria

      Usuń
  7. Po prostu wow
    Chyba też zacznę rysować na nowo męczyłem się dwa lata z rysowaniem i nic mi nadal nie wychodzi tak dobrze jak tobie chyba zacznę od nowa :v

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE