8 kwietnia 2017

Undertale: AU - Echofell

Nazwa: Echofell
Autor: bluedeer90


Charakterystyka AU
Jest to właściwie połączenie trzech różnych AU. Oczywiście Echotale, skąd został wzięty G. Następnie wrzucono go w uniwersum Fell, gdzie oczywiście jego charakter został odwrócony i zły. Jednak, jako że ma się on opiekować małym Friskiem, dodano mu jeszcze kropelkę czułości i protekcji jaką dysponuje Sans z FlowerFell. No i mamy uroczego, dzikiego, niebezpiecznego, "tatuśka" G, który umie zająć się dzieckiem. 
Problem tego AU polega na tym, że autorka jest Koreanką. Tak więc komiks jaki rysowała właściwie w większej części jest właśnie w tym języku. Jeżeli jeszcze jest. Mówię jeżeli, albowiem sama pokasowała obrazki. Dlaczego?
Ludzie je kradli. Nie pisali skąd. Nie dawali linków do niej. Nikogo nie informowali. Dlatego zdenerwowała się i nawet na jej tumblr widać, że nic nie wrzuca i skasowała wszystko to co było. 
Wiadomo, że świat jest całkiem podobny do tego z EchoTale. Jest błąd, jaki sprawił że istnieje tylko Frisk - dziecko i G. G poza tym, że pali - lubi robić zdjęcia. Takie ma hobby. Autorka wspominała też, na swoim prywatnym blogu, że robi coś gore z G... ale szczerze dla własnego dobra, jako że nie jestem fanką gore - wolałam nie wnikać w temat dalej. Wybaczcie mi. 
Frisk jest naiwnym i słodkim dzieckiem. G... nie. Tyle. Nic tutaj więcej dodać nic odjąć. 



Share:

11 komentarzy:

  1. Słyszałam już coś o tym Au, ale nie wiedziałam o co chodzi. Teraz juz wiem. Dziękuje ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy o tym Au nie słyszałam, ale dziękuję ci Yumi za wytłumaczenie go.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda tej autorki, to smutne gdy ktoś nie szanuje cudzej pracy.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasem wstydzę się swojego gatunku...-_-

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedno z moich ulubionych AU,są tu naprawdę zajebiste charaktery.

    OdpowiedzUsuń
  6. To jedno z AU które zawsze mnie fascynowało jednak gdy dowiedziałam się o problemie z plagiatem pomysłów Autorki to zrobiło mi się jej niezmiernie szkoda i... To AU w moim umyśle zeszło na drugi plan...

    OdpowiedzUsuń
  7. Smutna historia z tym AU :( Rozumiem że chcieli je szerzyć czy coś, ale to definitywnie była kradzież. Biedna bluedeer.
    I czemu pierwsze co mi przyszło na myśl to to, że G jak zwykle wygląda sexy XD

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE