2 lipca 2017

Undertale: AU - BishonenTale

Nazwa: BishonenTale
Autor: bishonentale


Charakterystyka AU
Termin "bishonen" nie jest obcy dla każdego kto siedzi w mangach i anime, jednak na potrzeby charakterystyki trzeba go wyjaśnić. Z japońskiego to oznacza dosłownie "piękny chłopiec" i odnosi się go mang i anime w których występują piękni mężczyźni. Albo raczej dwa typy - zniewieściali chłopcy i super męscy samce z kwadratowymi szczękami etc. Potencjalnymi odbiorcami produkcji bishonen są kobiety. Zaś cała fabuła serii z tagami bishonen to romans. Czasami przystojnych mężczyzn do kobiety, czasami relacji między samczym samcem i zniewieściałym słodziakiem - yaoi. 
Bazując na tym, twórcy tego AU stworzyli komediowe przedstawienie wszystkich postaci z Undertale. Mają włosy, muszą być przystojni, o wielkich oczach i seksownym ciele. A zapomniałam - wszyscy poza Mettatonem, bo on już jest bishonen. AU nie ma fabuły, chodzi po prostu o obrazki. 























Share:

17 komentarzy:

  1. O mój BOŻE!! Moje oczy płoną, teraz będę miała nową traumę do kolekcji!
    Czasami mam wrażenie że jak powstaje nowe AU to jakaś cząstka Tobiego Foxa umiera w katuszach! Kto ma numer komór do Errora?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Toby Fox to umarł w środku już dawno. Po tym, jak stworzono Undertail i Under Her Tail. XD

      Usuń
    2. To wyjaśnia dlaczego Tobi tak często zmienia zdanie sprawie undertales 2 XD
      Ale za to dał nam Undertalesa na PS4.... kurde nie mam tej konsoli ;-;

      Usuń
  2. Piękne xD
    Garnki na głowach najlepsze. I like it.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten Temmie ahahhahahahaahhahahahXD

    OdpowiedzUsuń
  4. O nieeeeeee... Ichiya!!
    MEEENNN 🌌✨
    Aż mi się przypomniał tamten odcinek z jego twarzami *ciary*
    WSPANIAŁA PERFUMA!! ✨✨
    *więcej ciar*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czego chcesz od przedstawiciela Blue Pegasus? Jemu wystarczy, że ciągle dostaje kosza od Erzy xD
      Ale z drugiej strony tutaj przynajmniej nie ma efektów dźwiękowych xD

      Usuń
  5. Ja pierdole.... widziałem już wszystko, idę się powiesić

    OdpowiedzUsuń
  6. Gaster... To takie piękne. Ten kubeczek wygrał wszystko. Jednakowoż FellPaps wygląda zajebiście (͡° ͜ʖ ͡°) reszta... Nie mam pytań xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaraz zwymiotuje nie mogę na to patrzeć! Pomocy ja oślepłam!

    OdpowiedzUsuń
  8. XDDDD
    To jest złe, ale szkieleto-bracia z UF są chyba najładniejszi xDD

    OdpowiedzUsuń
  9. XDDDD
    To jest złe, ale szkieleto-bracia z UF są chyba najładniejszi xDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakochałam się XD Serio, zaraz biorę się za rysowanie fan art'a z bishonen Sans'em

    OdpowiedzUsuń

POPULARNE ILUZJE